کد خبر : 1729101 | 14 دی 1399 ساعت 00:02 | 44.4K بازدید | 7 دیدگاه

اصرار به بازیی خلیل‌زاده نتیجه عکس داد؛

بیرون پای شجاع به دروازه الریان!

مدافع ایرانی الریان در شب شکست تیمش مقابل السیلیه دروازه خودی را باز کرد.

 بیرون پای شجاع به دروازه الریان!

 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته دوازدهم و آغازین دور برگشت فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ ستارگان قطر شنبه شب پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها، تیم الریان با بهره‌مندی از شجاع خلیل‌زاده در خط دفاعی خود، از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف السیلیه‌ای رفت که برای نخستین بار از رامین رضاییان در ترکیب ابتدایی خود استفاده می‌کرد.

 

السیلیه با وجود اینکه در این دیدار مهمان بود، شروع خوبی داشت و در دقیقه ۶ با حمله سریعی که از جناح چپ زمین تدارک دید، روی اشتباه مدافع ایرانی الریان توانست به گل اول مسابقه دست پیدا کند.

 

1559000

 

پاس‌های پیاپی یاران رامین رضاییان در سمت چپ زمین در محوطه جریمه الریان به تیاگو بزارا رسید که سرتوپ او و فریب دادن دو مدافع حریف توسط این مهاجم برزیلی السیلیه او را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما پیش از شوت‌زنی او، شجاع خلیل‌زاده با ضربه بیرون پای راست دروازه تیمش را باز کرد.

 

1559001

 

خلیل‌زاده که قرار نبود امشب برای تیمش به میدان برود و بخاطر مصدومیت در فهرست الریان قرار نگیرد، با حضور در ترکیب تیمش، در دقایق ابتدایی دیدار با السیلیه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

 

السیلیه در دقیقه ۱۶ و روی پنالتی اعلام شده با نظر کمک داور ویدئویی، گل دوم را توسط تیاگو بزارا وارد دروازه یاران خلیل‌زاده کرد و در نیمه اول به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت.

 

1559003


رامین رضاییان در دقیقه ۶۱ با ضربه ایستگاهی تماشایی نزدیک بود در نخستین بازی با السیلیه گلزنی کند که شوت او را فهد یونس دروازه‌بان الریان به زیبایی از کنج دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد

 

یاران رضاییان که در سه هفته پایانی نیم‌فصل اول یک مساوی و دو شکست داشتند، در نیمه دوم موفق شدند برتری ۲ بر صفر مقابل الریان را حفظ کنند و به پیروزی در این مسابقه خارج از خانه برسند.

 

تیم فوتبال الریان در حضور ۹۰ دقیقه‌ای خلیل‌زاده با این شکست ۱۶ امتیازی و در جایگاه ششم جدول لیگ ستارگان قطر ماند و السیلیه هم در نخستین بازی با رامین رضاییان به امتیاز ۱۵ رسید و به رده هفتم صعود کرد.

 

1559002

 

شجاع خلیل‌زاده که پس از دو مسابقه دوری از فهرست تیمش بخاطر مصدومیت و یک هفته نیمکت‌نشینی، در دیدار اخیرشان به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، در حضور کامل خود برابر السیلیه در دقیقه ۵۵ اخطار گرفت و دومین کارت زرد فصل‌اش را دریافت کرد.

 

رامین رضاییان، مدافع ایرانی السیلیه نیز که با شماره پیراهن ۸۸ اولین بازی خود برای این باشگاه را انجام داد، یازدهمین مسابقه خود را در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر پشت سر گذاشت؛ او در نیم‌فصل اول ۱۰ بار با پیراهن الدحیل به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده بود.

دیدگاه‌ها