کد خبر : 1729110 | 14 دی 1399 ساعت 01:24 | 47.4K بازدید | 7 دیدگاه

پس از دو بار غیبت در لیست بازی‌های لیگ؛

پایان کار پژمان منتظری در الخریطیات؟

مدافع با تجربه ایرانی الخریطیات در شب شکست تیمش برابر السد حضور نداشت.

پایان کار پژمان منتظری در الخریطیات؟

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری که سال گذشته به الخریطیات پیوست و با این تیم توانست از لیگ یک قطر به لیگ ستارگان صعود کند، به نظر می‌رسد پس از یک فصل و نیم حضورش در این باشگاه در آستانه جدایی قرار دارد.

 

مدافع سابق استقلال که پس از حضور در الخریطیات کاپیتان این تیم قطری شده و بعد از بازی در لیگ یک، در دور رفت فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ ستارگان هم ۹ بار برای تیمش به میدان رفت، دو مسابقه است در لیست مسابقات‌شان حضور ندارد.

 

در بازی آغازین هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الخریطیات شنبه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد مهمان تیم صدرنشین السد بود که پژمان منتظری در این مسابقه تیمش را همراهی نمی‌کرد.

 

الخریطیات در حالی با نتیجه ۵ بر صفر مقابل شاگردان ژاوی شکست خورد و با ۶ امتیاز همچنان قعرنشین لیگ ستارگان قطر ماند که پژمان منتظری مثل دیدار با الوکره، تیمش را در این بازی حساس همراهی نمی‌کرد تا در غیاب او الخریطیات باخت سنگینی را متحمل شود.

 

این مدافع ۳۷ ساله ایرانی در نیم‌فصل اول لیگ ستارگان ۹ بار در ترکیب الخریطیات حضور داشت، در یک دیدار نیمکت‌نشین بود و در یک مسابقه جزو فهرست قرار نگرفت، اما حالا شنیده می‌شود در فهرست یوسف آدم سرمربی الخریطیات حضور ندارد و یکی از جدا شده‌های تیمش در نقل و انتقالات زمستانی است.

 

شرایط سنی منتظری به شکلی نیست که احتمال پیوستن او به دیگر تیم‌های قطری وجود داشته باشد و در این وضعیت می‌توان احتمال داد که ممکن است مدافع سابق استقلال دوباره به ایران برگردد و یک انتقال جذاب را برای باشگاه‌های داخلی رقم بزند.

دیدگاه‌ها