کد خبر : 1729135 | 14 دی 1399 ساعت 09:54 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

اندی رابرتسون: فصل سختی در پیش داریم

اندی رابرتسون حسرت امتیازهای از دست رفته‌ لیورپول را می‌خورد، ولی از باقی ماندن در صدر لیگ خوشحال است.

اندی رابرتسون: فصل سختی در پیش داریم

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون دفاع چپ لیورپول می‌گوید که تیم یورگن کلوپ نباید منتظر باشد تا تیم‌های دیگر تعقیبش کنند، ولی انتظار این را دارد که دفاع از عنوان قهرمانی سخت باشد. اندی رابرتسون می‌گوید که لیورپول باید امتیازاتی بیشتری تا به اینجا می‌داشت، ولی قرمزها هنوز در صدر جدول لیگ برتر هستند و تاج قهرمانی خود را بدون مبارزه تقدیم تیم دیگری نمی‌کنند.

 


کسب اولین عنوان قهرمانی پس از 30 سال با رکوردشکنی توسط تیم یورگن کلوپ همراه بود. باقی ماندن در بالاترین جایگاه بسیار سخت‌تر از رسیدن به آن است، آن هم در لیگ پرفشاری که در فصل 21-2020 آغاز شده است. هر تیمی این رویا را دارد که امسال سال آنهاست. تیم‌هایی مانند منچستر یونایتد، لستر، چلسی، تاتنهام و منچستر سیتی. لیورپول همچنان صدرنشین است، ولی آنها در برابر وست‌بروم و نیوکاسل متوقف شده‌اند و می‌دانند که برای دفاع از جام نقره‌ای خود باید همه کار بکنند.

 

1549095


رابرتسون در این مورد گفت: "هنوز در صدر جدول هستیم، ولی بهتر بود که امتیازات بیشتری می‌داشتیم. دو بازی اخیر به دلایل متفاوتی ناامیدکننده بوده است. ولی سال جدید را در رتبه اول شروع کردیم و می‌خواهیم همین‌طور ادامه دهیم. امیدواریم بتوانیم بردهای بیشتری کسب کنیم تا جایگاهمان را در صدر جدول محکم کنیم، ولی می‌دانیم که کار راحتی نیست. در این فصل همه تیم‌ها این را نشان داده‌اند. باید در این فصل برای بردن بازی‌ها در بهترین حالت خودمان باشیم."

 


لیورپول در روز دوشنبه، بار دیگر در برابر ساثهمپتون مورد آزمایش قرار می‌گیرد و رابرتسون معتقد است که بازیکن سابق لیورپول، دنی اینگز، تهدیدی جدی برای مدافعان این تیم در سنت مری خواهد بود.

 


مدافع چپ ملی پوش اسکاتلندی می‌گوید: "من بازی‌های ساثهمپتون را از زمان شکست 0-9 برابر لستر دیده‌ام. از آن بازی به بعد واقعا پیشرفت کردند. شاید آن موقع خیلی‌ها نگران بودند، ولی آن شکست برایشان تلنگری بود. از آن بازی به بعد، آنها یکی از بهترین تیم‌های لیگ بوده‌اند. مربی خوبی دارند و تاثیر اینگز، گل‌ها و پاس گل‌هایش، را هم می‌توانید ببینید. البته که او بازیکن شماره‌ 9 و مهاجم اصلی آنهاست، ولی بازیکنان فوق‌العاده دیگری هم دارند. هافبک‌هایشان جیمز وارد پروس و استوارت آرمسترانگ بسیار خوبند و دفاعشان مستحکم است و کلین شیت‌های بسیاری ثبت کرده‌اند. تیم سرسختی هستند و بازی در برابرشان سخت است. مثل همه بازی‌ها باید در بهترین حالت خودمان باشیم تا برنده شویم. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم."

 

دیدگاه‌ها