کد خبر : 1729137 | 14 دی 1399 ساعت 10:07 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش واسکز و آسنسیو؛ کابوس ادن هازارد

درخشش مارکو آسنسیو در هفته‌های اخیر و قرار گرفتنش در ترکیب اصلی رئال مادرید ادن هازارد ستاره گرانقیمت رئال را با خطر حاشیه نشین مواجه کرده است.

درخشش واسکز و آسنسیو؛ کابوس ادن هازارد

به گزارش "ورزش سه"، دو حضور پانزده دقیقه‌ای در دو بازی اخیر رئال مادرید مقابل الچه و سلتا ویگو ادن هازارد را مطمئن کرده که در بازگشت از مصدومیت برای بدست آوردن جایگاهی ثابت در ترکیب تیم زیدان چه کار سختی در پیش دارد. علت این است که این روزها لوکاس واسکز و مارکو آسنسیو بهترین روزهای خود در رئال را پشت سر می گذارند.

 

1550168

 

دو ستاره ای که اتفاقا دیشب در بازی مقابل سلتا ویگو هر دو برای رئال گلزنی کردند تا تیم زیدان پیروزی 2-0 خود را مدیون آنها باشد. واسکز و آسنسیو حالا در ترکیب مد نظر زیدان یعنی سیستم 4-3-3 به خوبی جا افتاده اند و از طرف دیگر هر دو در فاز دفاعی هم به سرعت برگشته و در دفاع مشارکت می کنند. کاری که به نظر می رسد هازارد چندان تمایلی به آن ندارد.

 

لوکاس واسکز مهمترین پدیده این فصل رئال بوده. گفته می شود با درخشش او تمدید قراردادش حتمی است. واسکز تا اینجا شانزده بازی رئال در این فصل را به عنوان یار فیکس بازی کرده است. گلی که واسکز در بازی دیشب مقابل سلتا به ثمر رساند نشان داد رئال مادرید با یک پدیده جدید مواجه است.

 

1552079

 

آسنسیو دیگر گلزن بازی دیشب مشکل دوم هازارد در رئال خواهد بود. از پنج گل اخیری که رئال مادرید به ثمر رسانده آسنسیو در چهار گل نقش داشته و گل دیشب مقابل سلتا دومین گل او در این دوره بود. درخشش لوکاس واسکز باعث شده آسنسیو به جناح چپ منتقل شود و او در این جناح اتفاقا موثرتر بوده است.

 

1556514

 

دیدگاه‌ها