کد خبر : 1729150 | 14 دی 1399 ساعت 11:12 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

چرا کارواخال نمی‌خواست با اوساسونا بازی کند؟

دنی کارواخال مدافع رئال مادرید به دلیل تعلل در بیرون رفتن از زمین بعد از تعویض شدن در بازی دیشب مقابل سلتا ویگو ممکن است دو بازی بعدی رئال را از دست بدهد.

چرا کارواخال نمی‌خواست با اوساسونا بازی کند؟

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 2-0 دیشب رئال مادرید مقابل سلتاویگو، دنی کارواخال مدافع این تیم وقتی در اواخر بازی تعویض شد به جای اینکه سریعتر زمین بازی را ترک کند تعلل زیادی به خرج داد و مدتی طولانی در زمین قدم زد و این باعث شد داور مسابقه به او کارت زرد نشان بدهد. اما کارواخال حالا با احتمال جریمه شدن از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا روبرو است و ممکن است دو بازی بعدی تیمش را به دلیل این حرکت از دست بدهد.

 

1559077

 

اینکه کارواخال در دیدار بعدی رئال مادرید که شنبه آینده در خانه اوساسونا مقابل این تیم برگزار می شود شرکت نخواهد داشت قطعی است. او دیشب به دلیل حرکت خود در زمان تعویض شدن پنجمین کارت زردش در این فصل را دریافت کرد و طبق قانون بازی بعدی تیمش را از دست داد.

 

کارواخال در بازی دیشب رئال مقابل سلتا ویگو وقتی تعویض شد به جای اینکه هر چه سریعتر زمین را ترک کند شروع به قدم زدن و حرکت طولی و عرضی در زمین کرد و باعث شد داور مسابقه او را با یک کارت زرد جریمه کند.

 

1559076

 

این اقدام عجیب و تعلل کارواخال در زمان تعویض شدن برخی رسانه‌ها را به این نتیجه رسانده که او شاید برای عدم حضور در مقابل اوساسونا دست به چنین کاری زده است. اگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره این پرونده تشکیل جلسه داده و به این نتیجه برسد که حرکت کارواخال عمدی بوده است او ممکن است دو بازی از حضور در ترکیب تیمش محروم بشود. این برای زیدان خبر بدی خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها