کد خبر : 1729176 | 14 دی 1399 ساعت 13:13 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیلیو بوتراگوئنو

آسنسیو برگ برنده رئال و زیدان می شود

امیلیو بوتراگوئنو ستاره سابق رئال و مدیر روابط نهادی این باشگاه با ستایش از آسنسیو ستاره این تیم در بازی دیشب مقابل سلتا می گوید او به روزهای اوجش بازگشته.

آسنسیو برگ برنده رئال و زیدان می شود

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو دیشب و در جریان پیروزی 2-0 رئال مادرید بر سلتا ویگو ستاره اول سفیدپوشان شهر مادرید بود. او پاس گل اول تیمش را به لوکاس واسکز داد و خودش گل دوم را به ثمر رساند تا سه امتیاز مهم نصیب شاگردان زیدان شود.

 

1559040

 

رئال با درخشش آسنسیو به صدر جدول لالیگا بازگشت هر چند سه بازی بیشتر از نزدیک ترین تعقیب کننده اش اتلتیکو مادرید دارد و ممکن است به زودی صدر را به شاگردان سیمئونه واگذار کند. اما امیلیو بوتراگوئو مهاجم سابق رئال که این روزها به عنوان مدیر روابط نهادی باشگاه در کادر مدیریتی فعالیت می کند با ستایش از آسنسیو می گوید او به روزهای اوجش برگشته و در ادامه فصل برگ برنده رئال و زیدان خواهد بود.

 

 

بوتراگوئنو در این باره گفت:" لوکاس واسکز و مارکو آسنسیو نقش مهمی در این پیروزی داشتند. این برای رئال خبر خیلی خوبی است. آسنسیو یک مصدومیت خیلی سخت را پشت سر گذاشته و در بازی های اخیر دوباره در بالاترین سطح بازی می کند. ما از این پیروزی خیلی خوشحالیم و این پیروزی واقعا مهمی بود. آسنسیو در ادامه فصل می تواند کمک زیادی به تیم بکند".

 

 

دیدگاه‌ها