کد خبر : 1729189 | 14 دی 1399 ساعت 14:25 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

از این بازی حداکثر امتیاز را می‌خواهیم؛

عبداللهی: جای هواداران استقلال برای دیدن ما خالی است

مربی تیم فوتبال آلومینیوم می گوید این تیم آماده رقابت با استقلال است و از نظر روحی و روانی شرایط خوبی برای این بازی حساس دارد.

عبداللهی: جای هواداران استقلال برای دیدن ما خالی است

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال آلومینیوم در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: با تیم بزرگ استقلال بازی داریم. تیم ما اما با برنامه های آقای خطیبی و همت بچه ها کم کم به بلوغ تاکتیکی می رسد. از نظر روحی و روانی هم شرایط خوبی داریم و در آرامش به سر می بریم. می خواهیم نشان دهیم که آلومینیوم چه تیم بزرگ و قابل احترامی است. در بازی با استقلال هم دنبال حداکثر امتیازات هستیم.


وی ادامه داد: بچه ها به این باور رسیده اند که هر تیمی حتی استقلال را می توانیم شکست دهیم ولی این را نباید فراموش کنیم که تازه به لیگ برتر رسیده ایم.


بخش بعدی صحبت های عبداللهی در مورد در پیش بودن دربی بود و در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع به ضرر تیم آلومینیوم است یا به سود این تیم بیان کرد: شما می‌دانید هر زمانی‌که دربی در پیش دارند فشار زیادی روی آنها است و بعد از آن دو تیم دچار افت می شوند ولی باشگاه ما به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشت و بدون اعتراض  تمرکزمان را روی بازی گذاشتیم. با وجود اینکه 12 روز فاصله بین بازی های ایجاد شد، خلائی پیش آمد و سیکل تمرینی ما عوض شد ولی تلاش کردیم که شرایط بازیکنان را در این مدت زمان به وضعیت ایده آل برسانیم.
مربی تیم آلومینیوم سپس در واکنش به این سوال که این تیم 6 هفته است که نباخته، توضیح داد: در مصاحبه‌های  قبلی هم گفتم که تلاش ما این است که تیم را در این وضعیت حفظ و ثبات ایجاد کنیم. البته می توانستیم امتیازات بیشتری هم جمع کنیم، امیدوارم دچار نوسان نشویم. ما جاه طلب هستیم و فردا با تمام وجود بازی می کنیم. حیف که جای هواداران استقلال خالی است که بازی خوب تیم ما را ببینند.


او در مورد مصدومیت ایران پوریان و شرایط سایر مصدومان تیم توضیح داد: تنها مصدوم ما ربیع خواه است که تا نیم فصل نمی رسد ولی وضعیت ایران پوریان و آقاخان خوب است و فکر می کنم با نظر پزشک تیم مشکلی نداشته باشند.


عبداللهی در پاسخ به این سوال که بازی در هوای آلوده برگزار خواهد شد، اضافه کرد: من در این مورد تخصص آنچنانی ندارم ولی اگر بازی ما لغو شود که امیدوارم نشود در آنصورت مجبور هستند بازی سه شنبه پرسپولیس را هم لغو کنند. با این وجود ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.


از مربی آلومینیوم در مورد شلوغ کاری روی نیمکت های لیگ برتری هم پرسیده شد و او در واکنش به این سوال اینطور گفت: این موضوع تاکتیک نیست و در تیم ما هم چنین مسائلی وجود ندارد؛ اما وقتی نیمکتی شلوغ می کند و باعث تغییر تصمیمات داوران می شود ممکن است داوران تحت فشار قرار بگیرند. در مجموع این اتفاق خوب نیست، اما شاید اتفاقاتی درون زمین رخ می دهد که برخی مربیان ناخواسته واکنش نشان می‌دهند. اگر به این موضوع مثبت نگاه کنیم عمدی این کار صورت نمی‌گیرد ولی اگر  عمدی باشد نیمکت مقابل هم واکنش نشان می دهد و خوب نیست.


عبداللهی بخش پایانی حرف هایش را به استقلال اختصاص داد و گفت: می‌دانیم استقلال چه تیم بزرگی است و گروه آنالیز ما خوب این تیم را تحلیل کرده است. ما هم آلومینیوم هستیم و بازیکنان بسیار جنگنده ای داریم که اگر فردا 100 دقیقه هم فوتبال بازی کنیم با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها