کد خبر : 1729211 | 14 دی 1399 ساعت 15:37 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

عبدی - رمضانی؛ 500 دقیقه بدون گل!

یحیی گل محمدی امیدوار است که طلسم مهاجمان تیمش در بازی های حساس و سرنوشت ساز پیش رو بشکند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در حالی به استقبال تقابل با سپاهان، استقلال و گل گهر می‌روند که برای صعود به صدر جدول نیاز مبرم به دو پیروزی از این سه مسابقه دارند. این در حالی است که خط حمله قرمزها با جدایی علی علیپور و مهدی ترابی و محرومیت عیسی آل کثیر به شدت آسیب دیده و عمق این آسیب را می‌توان در عدد صفر جلوی تعداد گل دو مهاجم این تیم دید.

 

مهدی عبدی و آرمان رمضانی که در 540 دقیقه سپری شده از لیگ بیستم مهاجمان اصلی سرخپوشان بوده اند، هنوز موفق به گلزنی نشده اند و فشار بسیار زیادی را روی خود احساس می‌کنند؛ به طوری که چندی پیش سیامک نعمتی گفت که آرزو دارد تا این دو بازیکن گلزنی کنند و از زیر فشار خارج شوند.

 

1559135

 

عبدی البته با گلزنی در نیمه نهایی و فینال آسیا ارزش های خود به عنوان مهاجمی آینده دار و بااستعداد را نشان داد و احتمالا در مقابل سپاهان و استقلال نیز فیکس خواهد بود اما یحیی گل محمدی برای پیشتازی در لیگ برتر به استارت گل زدن او در بازی های داخلی هم نیازمند است. عبدی فصل گذشته در بازی با استقلال اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را زد و نامش را به عنوان مهاجم بعدی سرخپوشان مطرح کرد.

 

نکته جالب این که فصل پیش نیز مهاجم اول پرسپولیس یعنی علی علیپور ناکامی عجیبی داشت و سرانجام با هت تریک در هفته هشتم مقابل شاهین به روند خوب بازگشت. اما دیگر مهره خط حمله سرخ ها یعنی جونیور براندائو هرگز پایش به گلزنی باز نشد.

دیدگاه‌ها