کد خبر : 1729218 | 14 دی 1399 ساعت 16:10 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

قطع امید زیدان از ستاره بلژیکی؟

2 مانع بزرگ در راه بازگشت هازارد به ترکیب رئال

ادن هازارد در سه بازی اخیر رئال مادرید در مجموع نتوانسته بیش از 45 دقیقه بازی کند.

2 مانع بزرگ در راه بازگشت هازارد به ترکیب رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، ادن هازارد که از زمان پیوستنش به رئال در تابستان 2019 در 9 مقطع به دلایلی چون مصدومیت و بیماری چندین هفته از میادین به دور مانده، اخیرا با رفع مصدومیتش که 18 روز به طول انجامید، مشکلی برای همراهی رئال ندارد ولی او به نیمکت میخ شده است.

 

 

1558358

 

 

هازارد در دو بازی اخیر رئال برابر الچه و سلتا کمی بیش از یک ربع فرصت بازی پیدا کرد و چیز خاصی از خود نشان نداد. او در بازی برابر ایبار هم به صلاحدید زیدان وارد میدان نشد و 90 دقیقه روی نیمکت ماند. به نظر می رسد هازارد از این پس برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت رئال مشکلات بزرگی خواهد داشت که به درخشش لوکاس واسکز و مارکو آسنسیو ارتباط مستقیم دارد. زیدان معتقد است در مورد هازارد باید صبور بود و نمی خواهد به یکباره او را در ترکیب ثابت قرار دهد.

 

 

1559018

 

 

از بخت بد هازارد، لوکاس واسکز و آسنسیو از غیبت وی به خوبی استفاده کرده و خوش درخشیده اند تا جایی که زیدان حاضر نیست به ترکیب برنده خود دست بزند و این زوج موفق را در خط حمله نیمکت نشین کند.

در برتری 2-0 شب گذشته رئال برابر سلتا، لوکاس و آسنسیو هرکدام یک گل زدند و یک پاس گل دادند.

 

 

1559026

 

 

لوکاس برای شانزدهمین بازی متوالی بود که فیکس بازی می کرد. او در روزهای غیبت دنی کارواخال به خوبی در دفاع راست خوش درخشید و با بازگشت او به بال راست برگشت و آنجا هم به درخشش ادامه داد. لوکاس شب گذشته با ضربه سر به سلتا گل زد. از سال 2018 و پس از گلزنی به سوسیداد او دیگر با ضربه سر گلزنی نکرده بود. گل او روی سانتر آسنسیو حاصل شد در حالی که پیش از این گل های او یا با پاس رونالدو به ثمر می رسید یا کریم بنزما.

 

آسنسیو هم که پس از یک مصدومیت یک ساله از تیر ماه گذشته به میادین بازگشت، رفته رفته در حال بازگشت به فرم ایده آلش است. آسنسیو شب گذشته پس از 20 بازی پایش به گلزنی باز شد. او در این 20 بازی 10 بار از ابتدا در ترکیب رئال قرار گرفته بود.

 

 

1559040

 

 

با این تفاسیر کار هازارد برای بازگشت به ترکیب اصلی دشوار خواهد بود. او امسال هشت بار در همه رقابت ها به میدان رفته و دو گل زده است. در مجموع هازارد تنها در 48 بازی حضور داشته و در 30 درصد دقایق ممکن برای رئال به میدان رفته است. ارزش هازارد نیز از 150 میلیون یورو تابستان 2019 به 60 میلوین یورو افت کرده است.

 

دیدگاه‌ها