کد خبر : 1729294 | 14 دی 1399 ساعت 22:38 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: با همین سبک این تعداد جام گرفتیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از عملکرد تیمش مقابل چلسی ابراز رضایت کرد.

گواردیولا: با همین سبک این تعداد جام گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی امشب در خانه چلسی و به خصوص در نیمه اول نمایش فوق العاده ای ارائه داده و موفق شد در نهایت با نتیجه 1-3 این تیم را در استمفوردبریج مغلوب کند. پپ گواردیولا در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد تیمش پرداخته و سبک بازی سیتی را مهم تر از کسب این نتیجه درخشان توصیف کرد.

 

پپ گواردیولا گفت: "ما امشب خوب بازی کردیم. یک گام بزرگ به جلو برداشتیم و در استمفوردبریج مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ بازی کرده و آنها را شکست دهیم. نتیجه بازی و کسب این پیروزی بسیار مهم است، اما نکته مهم برای من شیوه بازی سیتی بود. این روشی است که ما همیشه باید موفق به پیاده کردن آن در زمین بشویم، البته این روند همیشه کارساز نیست، اما امروز بازیکنان واقعا خوب عمل کردند.

 

1554015

 

چلسی یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر است و ما نمی توانیم این موضوع را انکار کنیم. اگرچه این تیم اخیرا موفق به کسب نتیجه نشده، اما شما تنها کیفیت بازیکنان نیمکت این تیم را ببینید که چقدر خوب است. ما برنامه داشتیم، سعی کردیم مانند گذشته با روش خاص خودمان بازی کنیم و این برنامه جواب داد.

 

بازیکنان در تمام بخش ها درخشان و العاده بودند. ما تیمی هستیم که باید با یک ریتم مشخص بازی کنیم و نمی توانیم مانند تیم های دیگر فراز و نشیب داشته باشیم. هزاران پاس، پاس، پاس در لحظه مناسب و سپس حمله.

 

در ترکیب بازیکنان فیزیکی و با قدرت انتقال توپ بالا نداریم. شاید رحیم استرلینگ یا کوین، آنهم نه زیاد. پس باید صاحب توپ بوده و روی دروازه حریف خطر ایجاد کنیم. ما باید از دروازه بان به مهاجم توپ رسانده ، روی زمین بازی کرده، هزار پاس بدهیم و در لحظه مناسب سعی کنیم به آنها حمله کنیم. با این روش عناوین قهرمانی زیادی کسب کردیم و آن مقطع نیز مانند امروز بودیم."

دیدگاه‌ها