کد خبر : 1729305 | 14 دی 1399 ساعت 23:51 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی ترابزون با آمار 100 درصد پاس صحیح حسینی

ترابزون اسپور در هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه و در شب درخشش مجید حسینی از سد میزبان خود عبور کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ترابزون اسپور در آغاز هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه در ورزشگاه وفا استادیوم میهمان تیم رده هفتمی فاتح کاراگومروک بود و توانست در پایان به لطف گل دقایق پایانی کالب اکوبان از سد این تیم بگذرد.

 

 

1559299

 


در این بازی، مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون اسپور که مدتها بود مورد غضب سرمربی این تیم قرار گرفته بود، پس از 6 ماه در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذشت.


حسینی که در ابتدای فصل پیشنهادهای زیادی را از تیم های حاضر در سری آ و بلژیک داشت، در نهایت در ترابزون ماندگار شد ولی جایی در برنامه های عبدالله آوچی نداشت و به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده بود.

 

 

1559298

 


بالاخره و پس از گذشت 6 ماه، مجید حسینی در یک بازی ترابزون اسپور از ابتدا برای این تیم به میدان رفت و با ثبت آمار شگفت انگیز 100 درصد پاس صحیح، از خوب های تیمش بود و نمره بسیار خوب 7.5 را دریافت کرد.


حسینی در این بازی 12 عملکرد دفاعی موفق شد و در 2 دوئل زمینی نیز پیروز شد. مدافع ایرانی ترابزون همچنین در 3 نبرد هوایی نیز موفق عمل کرد تا یکی از بازیکنان خوب ترابزون در این پیروزی خارج از خانه باشد.

 

 

1559297

 


در این دیدار، ابتدا آنتونی انواکامه ترابزون را پیش انداخت اما بالکوویچ گل تساوی را برای فاتح کاراگومروک به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و کالب اکوبان در دقیقه 82 گل دوم و پیروزی بخش را وارد دروازه میزبان کرد تا ترابزون 23 امتیازی شده و جای فاتح کاراگومروک را در رده هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه بگیرد.

دیدگاه‌ها