کد خبر : 1729327 | 15 دی 1399 ساعت 09:49 | 21.2K بازدید | 4 دیدگاه

منچستر یونایتد، مشکل جدید لیورپول در راه قهرمانی

منچستر یونایتد در این فصل در فرم خوبی قرار دارد و شاگردان سولسشر توانسته‌اند لیورپول را در صدر جدول تحت فشار قرار دهند.

منچستر یونایتد، مشکل جدید لیورپول در راه قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، همان‌طور که شیاطین سرخ خود را برای روبه‌رو شدن با برنلی آماده می‌کنند، می‌دانند که برنده شدن در این بازی، می‌تواند فشار ادامه فصل را از روی دوش آنان بردارد. 

 


با اینکه فشار مسابقه روز 12 ژانویه روی تیم سولسشر قرار دارد، اما تیم او این روزها در فرم بسیار خوبی است و با گرفتن 26 امتیاز از 30 امتیاز ممکن، در صدر جدول با لیورپول هم امتیاز هستند. آنها پنج روز قبل از رفتن به آنفیلد باید به مصاف برنلی بروند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند مصاف دو تیم بالای جدول را جذاب‌تر کند و قهرمان فصل پیش لیگ جزیره را تحت فشار قرار دهد. پیروزی برابر ولوز و استون‌ویلا شخصیت تیم یونایتد را نشان داد و پیام واضحی را به دیگر رقبا منتقل کرد.

 

1558002

 


لیورپول در فصل گذشته با اختلاف قهرمان لیگ برتر شد. اما در این فصل اوضاع فرق می‌کند. آمادگی جسمانی، خطرات کووید 19، تعطیلی‌ها، احتمال عقب افتادن بازی‌ها، همه این‌ها حفظ آمادگی تیم‌ها را با مشکل روبه‌رو کرده است.


در دسامبر به نظر می‌رسید که لیورپول باز هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی کار راحتی در پیش دارد، ولی تساوی برابر فولهام، وست‌بروم و نیوکاسل در طول 18 روز همه این‌ها را خراب کرد. حالا لیورپول منچستر را در کنار خود می‌بیند. تیم یورگن کلوپ چگونه می‌تواند با این مسئله کنار بیاید؟ آنها فصل پیش هرگز چنین فشاری را روی دوش خود حس نمی‌کردند. در شروع فصل به نظر می‌رسید که منچستر سیتی رقیب آنها در رقابت برای قهرمانی باشد، اما حالا منچستر یونایتد به شکل دور از انتظاری جای همشهری خود را گرفته است.

 

1558860

 


منچستر یونایتد در طول هشت سال پس از رفتن سر آلکس فرگوسن، هرگز در ابتدای سال انقدر به صدر جدول نزدیک نبوده است. هواداران شیاطین سرخ شاید از اینکه در بازی مقابل تاتنهام غایب بوده‌اند چندان ناراضی نباشند، ولی اکنون قطعا دلشان برای حضور در اولدترافورد تنگ شده است.

 

دیدگاه‌ها