کد خبر : 1729340 | 15 دی 1399 ساعت 10:38 | 21.2K بازدید | 3 دیدگاه

رکورد جدید سوارز؛ لوئیس محبوب روخی‌بلانکو

لوئیس سوارز با گلزنی برای اتلتیکو مادرید در بازی دیشب مقابل آلاوز رکورد جدیدی در این باشگاه به نام خود ثبت کرد.

رکورد جدید سوارز؛ لوئیس محبوب روخی‌بلانکو

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز دیشب در جریان پیروزی 2-1 اتلتیکو مادرید مقابل آلاوز یکی از گلهای تیمش را به ثمر رساند تا تعداد کل گلهای خود در این فصل برای اتلتیکو را به عدد 9 برساند. او به این ترتیب موفق شد یکی از رکوردهای تاریخی باشگاه که تا پیش از این در اختیار رادامل فالکائو بود را به خود اختصاص دهد.

 

1559354

 

گلی که سوارز دیشب در آخرین دقیقه بازی مقابل آلاوز به ثمر رساند تا پیروزی مهمی برای این تیم بدست بیاید و اتلتیکو را به صدر جدول برگرداند او را بیش از پیش نزد هواداران روخی بلانکو محبوب کرده است.

 

سوارز در تابستانی که گذشت بعد از شش فصل موفق در بارسلونا نوکمپ را ترک کرد و به مادرید آمد تا پیراهن اتلتیکو را به تن کند.

 

1559352

 

سوارز در بازی دیشب نهمین گل خود در این فصل را به ثمر رساند تا به همراه جرارد مورنو از ویارئال و یاگو آسپاس از سلتا ویگو به صورت مشترک در صدر جدول بهترین گلزنان این فصل لالیگا بایستد.

 

سوارز علاوه بر این 9 گل دو پاس گل هم داده و در نتیجه تعداد نقش آفرینی‌هایش در گلهای اتلتیکو تا کنون 11 بوده است. او با یازده نقش آفرینی در گلزنی اتلتیکو در یازده بازی موفق شد از رکورد قبلی بهترین شروع یک بازیکن در باشگاه که در اختیار رادامل فالکائوی کلمبیایی بود عبور کند و این رکورد را منحصرا به خود اختصاص دهد.

 

 

دیدگاه‌ها