کد خبر : 1729346 | 15 دی 1399 ساعت 10:47 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل ماشینی در مشهد؛

رحمتی و ارنج احتمالی برای رسیدن به سومین برد فصل

با توجه به رفع مصدومیت‌ها و همچنین گذراندن دوران محرومیت صادقی، عنابی‌پوشان مشهدی بدون غایب مقابل سایپا به میدان می‌روند.

رحمتی و ارنج احتمالی برای رسیدن به سومین برد فصل

به گزارش "ورزش سه" شاگردان مهدی رحمتی در 9 هفته اخیر در لیگ برتر تنها دو بار موفق به کسب پیروزی شده‌اند و روند سینوسی باخت و تساوی آن‌ها باعث شده تا شهر خودرو در جایگاه دوازدهم جدول جا خوش کند و انتقادات علیه تیم جوان رحمتی بالا گیرد؛ البته آن‌ها هفته گذشته یک تساوی ارزشمند مقابل تراکتور در تبریز کسب کردند اما برای خروج از بحران، نیاز مبرمی به سه امتیازی تقابل برابر سایپا در خانه دارند.

 

رحمتی برای این دیدار به جز علی‌اصغر قربانعلی‌پور دستیار خود که به علت محرومیت غایب است، مابقی اعضای کادرفنی و بازیکنان را در لیست خود دارد و دستش برای چینش هر ارنجی کاملا باز است؛ به نظر می‌رسد رحمتی بازهم با توجه به درخشش سعید جلالی راد در تبریز، به این سنگربان جوان اعتماد کند و او را در درون دروازه قرار دهد.

 

احتمالا فرشاد فرجی و رضا یزدان‌دوست جوان زوج دفاع میانی شهر خودرو هستند و حسن جعفری و علی نعمتی از راست و چپ دفاع مشهدی‌ها حرکت می‌کنند؛ یک پست جلوتر از خط دفاعی، عرفان معصومی هافبک دفاعی شهر خودرو خواهد بود و احتمالا به مانند بازی قبلی، اکبر صادقی و امیرحسین کریمی نیز کمربند میانی شهر خودرو را در کنار معصومی مستحکم می‌کنند.

 

1548631

 

بازگشت صادق صادقی از محرومیت باعث شده تا رحمتی دوباره به این وینگر سرعتی تیمش میدان بدهد و از جناح دیگر هم امین قاسمی نژاد وظیفه بازیسازی و حمله به دروازه سایپا را برعهده دارد؛ در نوک پیکان حمله شهر خودرو هم احتمالا حسین مهربان به میدان می‌رود و به مانند بازی‌های قبلی رحمان جعفری از روی نیمکت کار خود را آغاز می‌کند.

 

ترکیب احتمالی شهر خودرو مقابل سایپا:
سعید جلالی راد
فرشاد فرجی
رضا یزدان‌دوست
حسن جعفری
علی نعمتی
محمدعرفان معصومی
اکبر صادقی
امیرحسین کریمی
صادق صادقی
امین قاسمی نژاد
حسین مهربان

دیدگاه‌ها