کد خبر : 1729350 | 15 دی 1399 ساعت 10:59 | 60.9K بازدید | 2 دیدگاه

گزینه‌های جانشینی لمپارد؛ در انتظار نیمکت چلسی

اگر رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، فرانک لمپارد را اخراج کند، چهار گزینه برای مربیگری تیم پیش روی خود دارد.

گزینه‌های جانشینی لمپارد؛ در انتظار نیمکت چلسی

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد، سرمربی چلسی با شکست در بازی دیشب مقابل منچستر سیتی، در خطر اخراج قرار دارد. آبی‌های لندن در هفت بازی گذشته خود تنها یک برد کسب کرده‌اند و از دو تیم بزرگ انگلیس، یعنی آرسنال و منچسترسیتی هم شکست خورده‌اند و در رتبه هشتم جدول قرار دارند. این نتیجه‌ای نبود که آبراموویچ، پس از صرف هزینه‌ای بالغ بر 250 میلیون پوند در تابستان، انتظارش را داشت. انتقال تیمو ورنر و کای هاورتز هم طبق انتظار پیش نرفته و سر و صدای هوادران چلسی را در آورده است.

 


گزینه‌های زیادی برای جانشینی لمپارد در استمفورد بریج وجود دارند. اکسپرس اسپورت چهار نفر از بهترین نامزدهای این شغل را معرفی می‌کند.

 


توماس توخل
مرد آلمانی به تازگی از پاری سن ژرمن اخراج شده و آماده است تا مستقیما به لندن برود. توخل مربی سخت‌کوشی است و فلسفه خود را در تیم پیاده خواهد کرد. در صورت اخراج لمپارد توخل می‌تواند انتخابی سریع باشد، ولی سرمربی سابق دورتموند از رو در رو شدن با هیئت مدیره نمی‌ترسد. 

 

1557814

 


آبراموویچ پیش از این با مربیانی مثل او به مشکل برخورده است. ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته خداحافظی تلخی با این تیم داشتند. البته قدرت مربیگری توخل را نمی‌توان انکار کرد.

 

 

ماسیمیلیانو آلگری
اگر آبراموویچ تجربه و جام می‌خواهد، گزینه‌ای بهتر از آلگری وجود ندارد. تیم یوونتوس در طول چهار سال حضور او تقریبا همه چیز را برد و می‌توان دید که پس از جدایی او به مشکل برخورده‌اند. 

 


آلگری در طول سال‌های اخیر مشغول یادگیری زبان انگلیسی بوده است و به دنبال شغلی در لیگ جزیره می‌گردد. 

 

1456946


ولی تکلیف استعدادهای در حال شکوفایی آکادمی چلسی چه می‌شود؟ زیرا مرد ایتالیایی بازیکنان باتجربه و امتحان پس داده را بیشتر ترجیح می‌دهد.

 

جولیان ناگلزمن
چه چیزی بهتر از این است که مردی را به تیم اضافه کنید که بتواند تیمو ورنر را راه بیاندازد؟ ناگلزمن هنوز فقط 33 سال سن دارد و در صورت حضور در چلسی به جوان‌ترین مربی لیگ برتر تبدیل خواهد شد. تیم لایپزیگ او سبک مخصوص به خود را دارد و فصل قبل توانست تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کند و این فصل هم از گروهی که پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد در آن حضور داشتند به دور حذفی صعود کرد. 

 

1551727


در حالی که کمبود تجربه مسئله‌ای است که لمپارد به خاطر آن زیر فشار قرار دارد، از آنجایی که ناگلزمن تجربه مربیگری در تیمی بزرگ را دارد،حضور او در لندن با تغییرات اساسی در تیم همراه خواهد بود.

 

برندن راجرز
نکات مثبت بسیاری در مورد برندن راجرز وجود دارد. قبلا به عنوان مربی در چلسی کار کرده است، لیگ برتر را می‌شناسد، فوتبالی توسعه‌یافته ارائه می‌دهد و با بازیکنان جوان ارتباط خوبی دارد. اگر لمپارد اخراج شود، راجز می‌تواند با تجربه بیشتری که از کار کردن در لیورپول، سوانسی و حالا لستر بدست آورده است، جای مرد انگلیسی را بگیرد. 

 

1499728


روباه‌ها در جایگاه سوم جدول هستند و فصل پیش هم به راه یافتن به لیگ قهرمانان بسیار نزدیک بودند. اما اگر آبراموویچ جام می‌خواهد، ایا راجرز مرد این میدان است و می‌تواند در لحظات حساس تاثیرگذار باشد؟

 

 

دیدگاه‌ها