کد خبر : 1729351 | 15 دی 1399 ساعت 11:01 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

بوحمدان-ذوب آهن؛ به یاد بسیج شهر برای جدایی (عکس)

هافبک سابق ذوب آهن این هفته مقابل این تیم به میدان خواهد رفت.

به گزارش ورزش سه؛ حمید بوحمدان در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ بیستم از ذوب آهن جدا شده و به تیم تراکتور پیوست. این بازیکن 31 ساله در شرایط سختی از ذوب آهن جدا شد چرا که یک سال از قراردادش مانده بود و باشگاه تمایلی به صدور رضایت نامه اش نداشت.

 

در حالی که نام بوحمدان به عنوان یکی از خریدهای لیگ برتری تراکتور مدت ها بود در رسانه ها مطرح می شد، این انتقال به دلایل بالا خیلی طول کشید اما به هر ترتیبی که بود این هافبک دزفولی هشتمین روز از آبان ماه سال جاری با تراکتور رسما قرارداد بست.

 

1559377

 

واکنش کربکندی، عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن به جدایی بوحمدان نشان داد که این اتفاق چندان هم به خوبی و خوشی صورت نگرفته است. کربکندی در بخشی از صحبت های خود در این مورد گفته بود: "هیات مدیره باشگاه به بوحمدان گفت می‌توانیم برایت منزلی تهیه کنیم تا خانواده ات هم بیایند ولی این بازیکن مدام تاکید می‌کرد مشکل دارد و اگر در ذوب آهن بازی کنم مصدوم می‌شوم. شاید نزدیک به ۲۰ ساعت برای بوحمدان وقت گذاشتیم. او باوجود اینکه قرارداد داشت و تاریخ و مبلغ قراردادش مشخص بود، تمام شهر را بسیج کرد تا ذوب آهن را ترک کند."

 

1559378

 

بعد از این اتفاقات، همه در انتظار رویارویی بوحمدان با ذوب آهن بودند؛ این روز سرانجام در حال فرا رسیدن است و این بازیکن که سه فصل موفق در ذوب آهن داشت، باید روز سه شنبه شانزدهم دی ماه در چارچوب هفته دهم لیگ بیستم، با لباس تراکتور مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. او در تمرینات این روزهای تراکتور انگیزه بالایی دارد تا بتواند مقابل تیم سابقش خوش بدرخشد و برای این کار دلایل شخصی به حد کافی دارد.

 

لازم به ذکر است که بوحمدان فوتبالش را از نفت مسجدسلیمان شروع و سپس به نفت تهران پیوست و بعد از سه فصل حضور در ذوب آهن هم اینک در تراکتور حضور دارد.

دیدگاه‌ها