کد خبر : 1729360 | 15 دی 1399 ساعت 11:46 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

تحقیقات از ستاره سیتی به خاطر مهمانی سال نو

با وجود حمایت پپ گواردیولا از بنجامین مندی مدافع سیتی، این باشگاه اعلام کرد ماجرای مهمانی شلوغ او در شب سال نوی میلادی را بررسی خواهد کرد.

تحقیقات از ستاره سیتی به خاطر مهمانی سال نو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار خبرهایی درباره مهمانی شلوغ بنجامین مندی در شب سال نوی میلادی این اقدام او در بحران اپیدمی کرونا خبرساز شد و انتقادهای زیادی به دنبال داشت. با اینکه پپ گواردیولا سرمربی سیتی به دفاع از مدافع خود پرداخت و گفت فوتبالیستها نباید محدودیتهایی سخت‌گیرانه‌تر از افراد عادی داشته باشند ولی باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده که درباره این مساله تحقیقاتی انجام خواهد داد.

 

1559386

 

بنجامین مندی بعد از انتشار اخبار درباره مهمانی جنجالی‌اش پذیرفت که در شب سال نوی مسیحی قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی در بحران کرونا را زیر پا گذاشته است. مندی دو مهمان و یک سرآشپز را به خانه لوکس خود دعوت کرده بود.

 

پپ گواردیولا با انتشار این اخبار و تحت فشار قرار گرفتن مندی اذعان کرد که او کار درستی نکرده ولی در عین حال پپ به حمایت از مدافعش پرداخت و گفت نمی خواهد کار مندی را توجیه کند ولی او هفته گذشته در شب سال نو در حالی نقض قوانین کرونایی داشته که هزاران نفر دیگر هم مرتکب چنین کاری شده اند. پپ گفت معتقد نیست که فوتبالیستها باید با قوانینی سخت گیرانه تر از مردم عادی روبرو باشند.

 

1559388

 

اما یکی از سخنگویان باشگاه منچسترسیتی در این باره گفت:" با اینکه می دانیم رسانه‌ها به واقعیت این ماجرا شاخ و برگهای اضافی داده اند و بازیکن ما رسما از اقدامش عذرخواهی کرده ولی باشگاه منچسترسیتی در این باره پرونده ای باز کرده و در این مورد تحقیقات داخلی انجام خواهد داد".

 

 

دیدگاه‌ها