کد خبر : 1729364 | 15 دی 1399 ساعت 11:50 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: کرتیس جونز حتما برای انگلیس بازی خواهد کرد

یورگن کلوپ مربی لیورپول معتقد است که کرتیس جونز ستاره‌ی جوان این تیم پس از درخشش در 2020، خیلی سریع پیشرفت کرده و بهتر هم می‌شود و خیلی زود برای تیم ملی انگلیس بازی خواهد کرد.

کلوپ: کرتیس جونز حتما برای انگلیس بازی خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، در سالی که جهان با اپیدمی کرونا دست و پنجه نرم می‌کرد و صندلی‌های خالی استادیوم‌های بدون تماشاگر تنها شاهدان شادی پس از گل فوتبالیست‌ها بودند، ستارگان جوانی در گوشه و کنار دنیای فوتبال درخشیدند. سال 2020  برای کرتیس جونز بریتانیایی نیز سالی خوش‌یمن بود.

 

1559397

 

در چنین روزی در سال 2020، هافبک لیورپول خود را برای بازی با اورتون در FA Cup آماده می‌کرد. در عرض 36 ساعت او تیم یورگن کلوپ را به دور چهارم رساند و گل خیره‌کننده‌ پیروزی‌بخش او، اولین گل جونز برای لیورپول بود که او را تبدیل به جوان‌ترین گلزن این باشگاه از زمان رابی فاولر، در دربی برابر اورتون کرد.

 

جونز پیشتر به تیم زیر 21 سال انگلیس دعوت شده بود و با توجه به در پیش بودن مسابقات یورو این احتمال هست که به تیم بزرگسالان انگلیس نیز دعوت شود.

 

1559396


یورگن کلوپ مربی لیورپول درباره جونز گفت: "عملکرد او تاکنون بسیار برجسته بوده. او واقعا بازیکن خوبی است و در آینده حتما برای انگلستان بازی خواهد کرد. اینکه این اتفاق این تابستان بیافتد یا نه را من نمی‌دانم. این سوال را گرت بیل باید پاسخ دهد. تصمیم من نیست اما ما خوشحالیم که او را در اختیار داریم و جونز برای ما بازی می‌کند. من نمی‌دانم با اینهمه مصدوم اگر او را نداشتیم چه می‌کردیم."

 

 

در بازی امشب لیورپول در زمین ساوتهمپتون، کرتیس جونز 19 ساله بازیکن فیکس یورگن کلوپ در زمین است. همچنین دروازه‌بان این تیم الکس مک‌کارتی نیز به دلیل ابتلا به کرونا در میدان حاضر نخواهد بود.

دیدگاه‌ها