کد خبر : 1729369 | 15 دی 1399 ساعت 12:16 | 18.9K بازدید | 2 دیدگاه

ابراز علاقه پیرلو به جذب ستاره فرانسوی چلسی

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، به جذب ستاره فرانسوی چلسی، اولیویه ژیرو، علاقمند است.

ابراز علاقه پیرلو به جذب ستاره فرانسوی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه ژیرو در هفت حضورش در زمین برای چلسی هشت گل به ثمر رساند، سرمربی تیم ایتالیایی بر این باور است که این بازیکن می‌تواند به درد تیمش بخورد. از آنجایی که ژیروی 34 ساله در فرم بسیار خوبی قرار دارد و در چلسی هم به صورت منظم به او بازی نمی‌رسد، چنین انتقالی می‌تواند برای او مفید باشد. پیرلو پس از برد 4-1 مقابل اودینزه، در مورد ژیرو گفت: "او خیلی به درد ما می‌خورد" 

 

1559338

 


از آنجایی که فرصت چندانی برای بازی در تیم لمپارد به ژیرو نمی‌رسد، او به تیم‌ها گوناگونی از جمله وستهم، لینک شده است. البته گزارش‌ها حاکی از آن است که از طرف چلسی به ژیرو در مورد جایگاهش اطمینان داده شده است. خود ژیرو پس از صحبت با سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم ابتدایی خود را این‌گونه بیان کرد: "کمی با هم صحبت کردیم و او به من گفت که اگر موقعیت تغییری نکرد باید در ژانویه برای خودت تصمیم بگیری. اما اکنون خوشحالم و افتخار می‌کنم که بازیکن چلسی هستم."

 


پیرلو در نظر دارد تا برای تقویت خط حمله خود و کمک به کریستیانو رونالدو، آلوارو موراتا و پائولو دیبالا، مهاجم دیگری را به تیمش اضافه کند. او گفت: "پنجره نقل و انتقالاتی فردا باز می‌شود و ما با هیئت مدیره صحبت کرده‌ایم و اگر فرصتش را داشته باشیم، می‌توانیم مهاجمی را به تیممان اضافه کنیم." 

 

1549116

 


پس از آنکه دیبالا در نهمین حضورش در زمین در این فصل گل چهارم یوونتوس را به ثمر رساند، پیرلو به اهمیت این بازیکن در تیم اشاره کرد: "ما به دیبالا نیاز داریم، او هم به ما نیاز دارد. در طول هفته سخت تمرین می‌کند و در موقعیت جسمانی خوبی هم قرار دارد. او را تا آخر بازی در زمین نگه داشتم، چون امیدوار بودم که آن گل را بزند."

دیدگاه‌ها