کد خبر : 1729377 | 15 دی 1399 ساعت 12:50 | 41.5K بازدید | 2 دیدگاه

خانه‌تکانی سولسشر در یونایتد؛ شش نفر می‌روند

روزنامه سان می گوید اوله گنار سولسشر به زودی با شش بازیکن یونایتد که می خواهد در ماه ژانویه آنها را واگذار کند جلسه‌ای خواهد داشت.

خانه‌تکانی سولسشر در یونایتد؛ شش نفر می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان می گوید اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد به دنبال واگذاری شش بازیکن مازاد این تیم است و به زودی در جلسه ای با این شش بازیکن موضوع را به آنها اطلاع خواهد داد.

 

1559410

 

سان در گزارش خود از فیل جونز، مارکوس روخو و دنیل جیمز به عنوان سه نفر از این شش بازیکن یاد کرده است. این روزنامه می گوید سرخیو رومرو هم احتمالا در این فهرست قرار دارد. برخی رسانه‌های دیگر از جسی لینگارد هم به عنوان یکی دیگر از مهره‌های مازاد مد نظر سولسشر نام برده اند.

 

1559413

 

این شش نفر در فهرست 35 نفره سولسشر در فصل جاری حضور دارند ولی او به ندرت آنها را در ترکیب اصلی تیمش به میدان فرستاده است. سرمربی نروژی یونایتد حالا قصد دارد با خلوت کردن فهرست بازیکنان خود بتواند برای خرید ستاره های جدید در ماه ژانویه و به خصوص در تابستانی آتی آماده شود.

 

سان می گوید فیل جونز که مدتها است با انواع و اقسام مصدومیتها روبرو بوده مورد علاقه باشگاه وست برامویچ قرار دارد. از سوی دیگر نیوکاسل مایل است مارکوس روخو را از یونایتد به خدمت بگیرد. در مورد جسی لینگارد جالب اینجا است که یونایتد هفته گذشته قرارداد او که در شرف پایان بود را یک سال زودتر تمدید کرد اما سان می گوید هدف باشگاه این بوده که در زمان جدایی لینگارد، او به صورت رایگان اولدترافورد را ترک نکند و یونایتد از قرارداد انتقال او سهم ببرد.

 

1559412

 

 

 

 

دیدگاه‌ها