کد خبر : 1729382 | 15 دی 1399 ساعت 13:00 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان نساجی برابر تیم های بزرگ به خودباوری رسیدند

فاضلی: به جز حمایت چیزی از طرف باشگاه نشنیدم

سرمربی نساجی مازندران گفت: بازیکنان به این خودباوری رسیدند که می توانیم جلوی تیم های بزرگ قد علم کنیم.

فاضلی: به جز حمایت چیزی از طرف باشگاه نشنیدم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی، سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: پیکان تیمی است که به لحاظ ساختاری و فنی از سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است. همچنین مدیریت این باشگاه مثل مدیر باشگاه ما آقای امیری، یک فرد فوتبالی و با دانش است. مربی پیکان یعنی آقای مهدی تارتار از مربیان فنی فوتبال ماست که باعث شده این تیم امسال نتایج خوبی را بگیرد. بازی کردن جلوی تیم های آقامهدی همیشه سخت بوده، اما ما به عنوان تیم نساجی تلاش می کنیم تیم سخت کوشی باشیم و البته یک بازی چشم نواز را ارائه دهیم تا باعث خوشحالی هواداران عزیزمان باشیم. هوادارانی که در هفته های اخیر یار و یاور ما بودند و انشاله بتوانیم با ارائه یک بازی خوب پاسخگوی محبت های آن ها باشیم. امیدوارم با امتیاز ایده آل یعنی کسب سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

 

وی درباره اینکه نساجی بعد از شروع خوب در لیگ برتر دچار افت شده و در 4 بازی اخیر 3 باخت را تجربه کرده، عنوان کرد: به هر حال در فوتبال یکسری نتایج پیش می آید. الان با دو تساوی که پرسپولیس داشته، شما می توانید بگویید این تیم قهرمان نمی شود؟ نمی توانید. ما 8 بازی کردیم و 4 هفته اول امتیازات خوبی گرفتیم. در 4 هفته اخیر هم به جز دو نیمه جلوی سپاهان و مس رفسنجان در بقیه بازی ها خوب بودیم. در دو هفته اخیر هم حداقل حقمان 4 امتیاز بوده. از هواداران می خواهم که با تزریق آرامش کمک کنند تا نتایج 4 هفته اول را در 4 هفته سوم هم تکرار کنیم.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که حمایت باشگاه از او تا چه زمانی ادامه دار خواهد بود، گفت: تا به حال که به جز صحبت های حمایتی چیز دیگری از باشگاه نشنیدم. باشگاه در جریان تغییرات و همه مسائل تیم ما هست. روندمان در چند هفته اخیر از نظر تاکتیکی و ایجاد موقعیت خوب بوده. قطعا این روند نتایج خوب را هم در پی خود خواهد داشت.

 

فاضلی درباره شرایط بازیکنانش افزود: شرایط بازیکنان خوب است چون آن ها به این خودباوری رسیدند که می توانیم جلوی تیم های بزرگ قد علم کنیم و بازی خوبی ارائه دهیم. همین به آن ها کمک کرده که روحیه و اعتماد به نفس خوبی داشته باشند و در ادامه راه کمک حال ما باشند.

 

وی در پایان گفت: هم از تماشاگران و هم از مدیریت، مالک و هیات مدیره تشکر می کنم که در روزهای اخیر از ما حمایت کردند. درباره داوری هم باید بگویم که هفته گذشته در برنامه های تلویزیونی هم گفتند که علیه ما اشتباه شده. خواهشم این است که من مربی جوان اگر قرار است پیشرفت کنم، با مسائل فنی پیشرفت کنم و اگر هم قرار است بسوزم، با مسائل فنی این اتفاق برایم بیفتد.

دیدگاه‌ها