کد خبر : 1729383 | 15 دی 1399 ساعت 13:20 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین: یونایتد این فصل همه را شوکه کرده است

روی کین اسطوره منچستر یونایتد، معتقد است تیم سولسشر در این فصل تعجب همه را برانگیخته و اکنون در کورس قهرمانی است.

روی کین: یونایتد این فصل همه را شوکه کرده است

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره شیاطین سرخ بر این باور است که اعتماد به نفس به اولدترافورد برگشته است و اکنون شیاطین سرخ می‌توانند با لیورپول رقابت کنند. خیلی وقت است که ورزشگاه اولدترافورد جام قهرمانی را به خود ندیده است. سر الکس فرگوسن، پیش از ترک باشگاه، در سال 2013 سیزدهمین جام قهرمانی را برای منچستر یونایتد به ارمغان آورد و پس از آن شاهد از دست رفتن میراثش توسط دیوید مویس، لوییس فن‌خال و ژوزه مورینیو بود. 

 

1558108

 


حالا اوله گنار سولسشر هدایت تیم را بر عهده دارد و در مدت حضورش با سختی‌های بسیاری مواجه شده است. یونایتد فصل را با مساوی برابر مدافع عنوان قهرمانی، لیورپول، آغاز کرد. روی کین معتقد است که با کسب نتایج خوب و به دست آوردن یک رکورد در بازی‌های خارج از خانه، اعتماد به نفس به تیم بازگشته است. 

 


اسطوره منچستر، که هفت قهرمانی را در کارنامه خود دارد، در مورد نبرد بر سر قهرمانی به اسکای اسپورت گفت: "رقبای سرسختی وجود دارند، لیورپول قدرتمندترین آنهاست. البته این اواخر کمی دچار ضعف شده‌اند و شلخته بازی می‌کنند".

 

1548790

 

روی کین در ادامه گفت:" یونایتد فرم خوبی دارد، تاتنهام در خانه‌اش قدرتمند است و سیتی را هم نمی‌توان از قلم انداخت. پنج شش تیم هستند که می‌توانند در این نبرد رقابت کنند. یونایتد هم، اگر بتواند به پیروزی ادامه دهد، یکی از آنهاست. در ابتدای فصل خیلی از آنها انتقاد می‌کردیم. عملکردشان در بازی‌های خانگی خیلی بد بود، نتایجشان هم همین‌طور. در خارج از خانه فوق‌العاده بوده‌اند. گاهی نتایجشان با شانس همراه بود، مثلا پنالتی برابر استون‌ویلا، یا گل دقایق پایانی برابر ولوز. اعتماد به نفسشان را بدست آورده‌اند و می‌دانند که می‌توانند با لیورپول رقابت کنند."

 


منچستر یونایتد اکنون باید به بازی‌های حذفی‌ برابر منچستر سیتی در کارابائو کاپ و برابر واتفورد در جام حذفی توجه کند. آنها بعد از این بازی‌ها باید در 12 ژانویه در لیگ به مصاف برنلی بروند و پس از آن در آنفیلد با لیورپول روبه‌رو شوند.

 

دیدگاه‌ها