کد خبر : 1729385 | 15 دی 1399 ساعت 13:30 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا: نمی‌دانم مشکل چلسی کجا است

مدافع برزیلی چلسی پس از شکست این تیم برابر سیتی، که چهارمین شکست در شش بازی بازی اخیر آبی‌ها بود، همچنان معتقد است این تیم فرم خوبی دارد!

تیاگو سیلوا: نمی‌دانم مشکل چلسی کجا است

به گزارش "ورزش سه"، پس از تجربه‌ی پنجمین باخت فصل، چلسی به رده‌ی هشتم جدول لیگ برتر سقوط کرد. این تیم با سه گل نیمه‌ی اول منچسترسیتی در ورزشگاه استمفوردبریج بازی را 3-1  به سیتیزن‌ها واگذار کرد. تنها گل این تیم را کالوم هادسون اودوی در وقت‌های تلف شده برای چلسی به ثمر رساند.

 

1530157

 

بازیکنان سیتی چندین موقعیت گل دیگر را نیز هدر دادند تا فرانک لمپارد در مصاحبه‌ی پس از بازی بگوید که تیمش به سختی شکست خورده و حرفی برای گفتن نداشت.

 

حتی عملکرد سیلوا که در تابستان به چلسی پیوسته و شروع خوبی در استمفورد بریج داشت، نیز با انتقاداتی مواجه شد اما با این وجود او همچنان معتقد است که آبی‌ها کیفیت لازم را برای برگرداندن ورق و موفقیت در نیم‌فصل دوم دارند.

 


تیاگو سیلوا در پاسخ به این سوال که چلسی در هفته‌‌های اخیر چه مشکلی پیدا کرده، گفت: "من نمی‌فهمم که مشکل چیست. اگر قبلا متوجه می‌شدم فکر می‌کنم که می‌توانستم راهکارهایی را پیشنهاد دهم. اما فوتبال همین است. این لیگ برتر است، یکی از سخت‌ترین رقابت‌های قهرمانی در سراسر جهان.

 

 

باید محتاط باشید، سخت تلاش کنید، به عنوان یک تیم قوی‌تر شوید، اما من فکر می‌کنم که اوضاع تیم خوب است. به نظرم نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول بود.

 


سعی کردیم که بیشتر درگیر شویم و موفق شدیم. به نظرم در مالکیت توپ در نیمه‌ی دوم برتر بودیم. بعضی وقت‌ها کار آن طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود اما خب فوتبال همین است. باید برای بازی بعدی آماده شویم."

 

 

سیلوا و هم‌تیمی‌هایش باید خیلی سریع روحیه‎‌های از دست رفته را بازیابند چرا که هفته‌ی بعد در دور سوم FA Cup به مصاف مورکمب می‌روند و پس از آن دربی لندن با فولام را در پیش دارند.

 

 

دیدگاه‌ها