کد خبر : 1729420 | 15 دی 1399 ساعت 15:47 | 40.7K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش؛

مخالفت راموس با پیشنهاد رئال؛ کاپیتان شرط گذاشت

سرخیو راموس از تابستان گذشته پیشنهاد تمدید رئال را دریافت کرده و هنوز با آن موافقت نکرده است.

مخالفت راموس با پیشنهاد رئال؛ کاپیتان شرط گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، در 4 ژانویه 2021 هستیم و سرخیو راموس آزاد است تا در مورد آینده اش تصمیم گیری کند بدون اینکه نیاز به رضایت باشگاه رئال مادرید را داشته باشد. طبق قوانین، راموس می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود.

 

 

1559466

 

 

از قرارداد او کمتر از شش ماه باقیمانده بدون اینکه توافقی برای تمدید حاصل شود. کاپیتان رئال که بسیاری معتقدند باشگاه باید تحت هر شرایطی با وی تمدید کند، این روزها بی قرارتر از همیشه است چرا که هیچ پیشنهاد جدیدی از باشگاه به دست وی نرسیده است.

روز گذشته رنه راموس برادر و ایجنت او با به اشتراک گذاشتن یک توئیت انتقادی علیه مدیران رئال خبرساز شد. محتوای توئیت اعتراض به باشگاه رئال برای عدم تمدید با سرخیو راموس بود.

 

 

1557566

 

 

طبق ادعای جوزپ پِدرِرول مجری مشهور برنامه ال چیرینگیتو و فرد نزدیک به فلورنتینو پرز رئیس رئال، راموس از تابستان گذشته پیشنهاد تمدید دو ساله باشگاه با کسر 20 درصد دستمزدش را دریافت کرده ولی به آن پاسخ نداده است. راموس که سالانه 12 میلیون یورو دستمزد می گیرد، این پیشنهاد را قبول ندارد و شرط گذاشته است که این کسر دستمزد در آینده و پس از بهبود اوضاع اقتصادی باشگاه به وی پرداخت شود.

 

 

1550341

 

 

رئال مثل خیلی از باشگاه های بزرگ، تحت تاثیر پاندمی کرونا روزهای اقتصادی بدی را پشت سر می گذارد و سران باشگاه حاضر نیستند به راموس دستمزد گذشته را پرداخت کنند. البته آنها برای کاپیتان استثنا قائل شده و بر خلاف سنت همیشگی پیشنهاد دو ساله داده اند(در رئال بازیکنان بالای 30 سال پیشنهاد تمدید سال به سال دریافت می کنند).

اگر رئال مادرید حاضر نشود با شرط راموس موافقت کند، احتمال جدایی بهترین مدافع میانی تاریخ باشگاه بیش از همیشه خواهد شد. اتفاقی که ضایعه ای تلخ برای باشگاه و هواداران خواهد بود.

دیدگاه‌ها