کد خبر : 1729427 | 15 دی 1399 ساعت 16:05 | 15.8K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض ادامه دار استون ویلا

پوگبا شیرجه زد، برای منچستر پنالتی گرفتند!

پنالتی سرنوشت ساز منچستریونایتد در بازی برابر استون ویلا همچنان کانون حاشیه است.

پوگبا شیرجه زد، برای منچستر پنالتی گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شنبه شب توانست در اولدترافورد با نتیجه 2-1 بر استون ویلا پیروز شده و با لیورپول هم امتیاز شود.

در این بازی آنتونی مارسیال ابتدا منچستر را پیش انداخت ولی ویلا در دقیقه 57 کار را به تساوی کشاند. بلافاصله یونایتد به یک ضربه پنالتی رسید و برونو فرناندز توانست گل برتری را به ثمر برساند.

روی این پنالتی حرف و حدیث بسیار است و در تکرار تصاویر مشخص بود که پل پوگبا خودش را زمین زده اما داور فریب او را خورد و اعلام پنالتی کرد. 

 

 

1559444

 

1559443

 

1559445

 

 

برای استون ویلا عجیب است که چرا روی این صحنه وی ای آر دخالت نکرد. داگلاس لوئیس مدافع برزیلی که پوگبا در برخورد با او سرنگون شد، توئیت کرد:« ویدیوی برخورد را دیدم و فکر نمی کنم مرتکب پنالتی شده باشم. من همیشه طرفدار فوتبالی کم اشتباه و منصفانه ام و یکی از مدافعان استفاده از وی ای آر هستم ولی چنین اشتباهی با وجود وی ای آر می تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند.»

 

سرمربی ویلا هم معترض این پنالتی بود:« ابتدا فکر کردم پنالتی بوده ولی تصاویر را که دیدم، متوجه شدم پوگبا بدون اینکه اتفاقی رخ دهد، خودش را زمین زد و داور فریب خورد. عجیب است که وی ای آر روی این صحنه دخالت نکرد.»

دیدگاه‌ها