کد خبر : 1729439 | 15 دی 1399 ساعت 16:48 | 50.1K بازدید | 2 دیدگاه

رونالد کومان و تحقیر گریزمان در بازی مقابل اوئسکا

سرمربی هلندی بارسا شب گذشته آنتوان گریزمان را تا دقیقه 81 به میدان نفرستاد.

رونالد کومان و تحقیر گریزمان در بازی مقابل اوئسکا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بارسا شب گذشته بدون حضور آنتوان گریزمان در ترکیب ثابت برابر اوئسکا قرار گرفت و با تک گل فرانکی دی یونگ به برتری دست یافت. در این بازی لیونل مسی بود که به هافبک هلندی پاس گل داد.

کومان برای ترکیب اصلی تیمش تصمیم گرفت تا مارتین برایثویت در پیشانی حمله باشد و گریزمان برای سومین بار در فصل جاری(لالیگا) کار را از روی نیمکت شروع کرد. کومان از عملکرد مهاجم فرانسوی در بازی قبلی برابر ایبار رضایت نداشت و اینگونه او را تنبیه کرد.

 

 

1559450

 

 

نکته عجیب اینکه کومان از ابتدای نیمه دوم به گریزمان دستور گرم کردن داد ولی 36 دقیقه بعد او را راهی زمین کرد که به عقیده بسیاری نوعی تحقیر ستاره فرانسوی بود.

گریزمان اولین بار در ال کلاسیکو برابر رئال بود که نیمکت نشین شد و بارسا 1-3 باخت. او در آن بازی نیز از دقیقه 82 وارد میدان شد.

 

 

1559325

 

 

دومین نیمکت نشینی گریزمان در برتری 0-3 بارسا برابر وایادولید بود. در آخرین بازی سال 2020 که گریزمان حتی یک دقیقه هم فرصت بازی را پیدا نکرد. در واقع او در سه بازی اخیر بارسا دو بار نیمکت نشین بوده و قافیه را به برایثویت باخته است. اتفاقی تلخ برای ستاره 120 میلیون یورویی بارسا.

 

در لیگ قهرمانان نیز گریزمان از شش بازی دو بازی را نیمکت نشین بود. در برتری 5-1 بر فرانس واروش و پیروزی 0-4 در زمین دیناموکیف. او برابر حریف مجار اصلا بازی نکرد ولی برابر دینامو از دقیقه 65 به جای فیلیپ کوتینو وارد زمین شد و دقیقه 92 موفق به گلزنی هم شد.

 

دیدگاه‌ها