کد خبر : 1729449 | 15 دی 1399 ساعت 17:18 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

برد خانگی؛ عادت تکراری نفت

کاپلو همچنان در‌ آبادان قربانی می‌گیرد

نفت آبادان به پنجمین پیروزی خانگی بار دیگر تیمی خطرناک در خانه در لیگ بیستم نشان داد.

کاپلو همچنان در‌ آبادان قربانی می‌گیرد

به گزارش “ورزش سه”، طلایی‌پوشان آبادانی بیخیال صدر جدول نمی‌شوند و در همان مسیر شگفتی‌سازی خود اینبار موفق شدند نفت مسجدسلیمان را از پیش رو بردارند.

 

شاگردان سیروس پورموسوی که امروز  برابر نفت مسجدسلیمان قرار گرفته بودند، موفق شدند با دو گل رضا خالقی‌فر و مهدی زبیدی حریف را شکست دهند و بار دیگر به صدر جدول صعود کنند و در انتظار تقابل استقلال و آلومینیوم اراک هستند تا امیدوار به حضور در رتبه اول باشند.

 

پورموسوی که توانسته در بازگشت به جنوب اینبار روی نیمکت نفت آبادان شروعی امیدوارکننده و موفق در جمع طلایی‌پوشان داشته باشد، در ادامه روند موفقیت خود در خانه اینبار موفق شدند شاگردان مجتبی حسینی را با دو گل شکست دهند.

 

این تیم که طی پنج دیدار این فصل خانگی خود به پنج پیروزی و رکورد صد درصدی برد رسیده، همچنان در استادیوم تختی آبادان قربانی می‌گیرد و بعد از پیکان، تراکتور، ذوب آهن و گل گهر اکنون نفت مسجدسلیمان را هم از پیش رو برداشتند تا آبادان بار دیگر غرق خوشحالی بابت تداوم بالانشینی برزیلی‌های فوتبال ایران شود.

 

پورموسوی که در ابتدای فصل علیرغم مشکلاتی که نفت آبادان داشت، توانست به خوبی آنها را مهیای فصل بیستم کند، با بالانشینی طلایی‌پوشان لیگ را با سورپرایز بزرگی مواجه کرده و باید  دید قادر خواهد بود روزهای خوب مربیگری‌اش را در استقلال خوزستان و فولاد را اینبار در نفت آبادان با دستیابی به موقعیت مناسب در جدول تکمیل کند یا خیر.

 

تیمی که در صورتی که با مشکلات مالی در ادامه مسیر مواجه نشود و حمایت لازم را پیش روی خود از سوی مسوولان ببیند قادر خواهد بود یک اتفاق رویایی را در پایان فصل شکل دهد.

 

دیدگاه‌ها