کد خبر : 1729466 | 15 دی 1399 ساعت 18:32 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

ناکامی گلر سابق آبی‌پوش مقابل استقلال

دروازه بان فصل گذشته استقلال در بازگشت به استادیوم آزادی و در تقابل با آبی‌پوشان ناکام ماند.

ناکامی گلر سابق آبی‌پوش مقابل استقلال

به گزارش “ورزش سه”، حسین پورحمیدی، دروازه بان فصل گذشته استقلال که با حضور سیدحسین حسینی فرصتی برای خودنمایی به دست نیاورده بود، در نهایت با حضور رشید مظاهری ترجیح داد از جمع این تیم جدا شود و آلومینیوم اراک را برای لیگ بیستم انتخاب کرد.

 

پورحمیدی که از انگیزه زیادی برای تقابل با استقلال برخوردار بود، در جدال با تیم سابق خود روز موفقی را پشت سر نگذاشت و با دریافت دو گل کار را به پایان رساند. گلر اراکی‌ها در نیمه اول جدال با استقلال که کاملا تحت شرایط احساسی بازی به نظر می‌رسید با دو اشتباه در ارسال پاس‌های رو به عقب تیمش را در موقعیت خطرناکی قرار داد و خوش شانس بود که حریف از این فرصت‌ها سودی نبرد. در نهایت نیز با گلی که ارسلان مطهری نیمه اول به ثمر رساند راهی رختکن شد.

 

پورحمیدی در نیمه دوم نیز با دریافت گل از مهدی قایدی کار را به پایان رساند تا تیمش با شکست ۲-۰ استادیوم آزادی را ترک کند و انگیزه‌هایش به رسول خطیبی برای دستیابی به نتیجه در جدال با استقلال میسر نباشد.

 

باید دید این گلر در ادامه فصل چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و موفق می‌شود همانند همتای خود در‌ استقلال که با چند واکنش نجات بخش دروازه آبی‌ها را نجات دهد، موفق عمل کند یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها