کد خبر : 1729470 | 15 دی 1399 ساعت 18:45 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

پولیسیچ:

اوضاع بد چلسی؟ باید سریعا شرایط را تغییر دهیم

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی معتقد است که این تیم باید طی هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کند.

اوضاع بد چلسی؟ باید سریعا شرایط را تغییر دهیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد در نیمه اول بازی شب گذشته برابر منچسترسیتی نمایش فاجعه باری از خود ارائه دادند و سه گل از حریف خود دریافت کردند‌. با این حال چلسی در نیمه دوم نسبتاً بهتر عمل کرد اما نتوانست بیشتر از یک گل به ثمر برساند تا بازی با نتیجه 3-1 تمام شود و روند ناامیدکننده آبی ها طی هفته های اخیر ادامه پیدا کند.

 

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی که در تمام طول 90 دقیقه بازی دیشب در میدان حضور داشت، در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: " ما در یک دوره بسیار دشوار هستیم. این اتفاقات می تواند گاهی اوقات برای همه رخ داد و ما نیز قبلا آن را تجربه کرده ایم.

 

 

1559542

 

 

ما هفته آینده یک بازی داریم که باید در آن سریعا اوضاع را برگردانیم و شرایط را عوض کنیم. ما می‌توانیم پیشرفت کنیم و باید شخصیت خود را به خوبی نشان دهیم. اکنون چند بازی پیش روی ماست که در آن باید شرایط را برگردانیم و نتیجه بگیریم. "

 

پولیسیچ درباره دیدار برابر سیتی: " ما در این مسابقه با ضد حمله های بسیار زیادی مواجه شدیم و برای مقابله با آنها اصلا آمادگی نداشتیم. نیمه اول واقعا ناامید کننده بود. ما باید به گذشته بازگردیم و شخصیت خود را به خوبی نشان دهیم. می دانیم که بچه های با استعداد و تیم خوبی در اختیار داریم."

دیدگاه‌ها