کد خبر : 1729473 | 15 دی 1399 ساعت 18:51 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

از حرف زدن در مورد داوری خسته شدیم

عنایتی: هوادار ارزان ترین تیم لیگ یک است

سرمربی هوادار می گوید تیمش در نیمه اول بازی با آرمان گهر خوب نبود.

عنایتی: هوادار ارزان ترین تیم لیگ یک است

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی بعد از شکست دو بر یک تیمش برابر آرمان گهر گفت: بازی خوبی بود و دو نیمه کاملا متفاوت داشت. در نیمه اول ما آنچه در تمرینات مرور کرده بودیم را نتوانستیم اجرا کنیم اما در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد. بازی کاملا یک طرفه بود ولی نتوانست نتیجه لازم را بگیریم. من به تیم آرمان گهر تبریک می گویم.  


او در مورد داوری بازی هم گفت: من دیگر خسته شده ام اینقدر در مورد اشتباهات داوری حرف زده ام. ما یک تیم خصوصی هستیم و واقعا از 8 بازی در 5 بازی شرایط داوری ها به ضرر تیم ما بوده است. این دیگر کسل کننده شده است.  من همیشه به داوران احترام کذاشته ام، ما تلاش می کنیم از راه درستش امتیاز بگیریم.


وی افزود: در نیمه دوم بازی امروز صحنه هایی دیدیم که روح فوتبال آزرده شد. من به حریف تبریک گفتم ولی واقعا دوره اینکه برای نتیجه خودمان را زمین بیندازیم گذشته است. امیدوارم روزی برسد که با فوتبال بازی کردن برنده شویم، تاکید می کنم فقط با فوتبال. همین اتفاق ها است که باعث شده فوتبال مان به این روز بیفتند. البته دنبال توجیح نیستم و ما در نیمه اول واقعا بد بودیم ولی در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم.


عنایتی در مورد شانس صعود هوادار به لیگ برتر هم گفت: تقویت نقاط قوت و ضعف که برای همه تیم ها وجود دارد. در مورد صعود هم بگویم که برنامه ما 5 ساله است و اینکه می گویند هوادار تیم گرانی است و برای لیگ برتر بسته شده حرف های خنده داری است که دوستان شیطنت می کنند. این را هم بگویم که ما با 15 بازیکن خود زمانی تمدید کردیم  که هنوز فصل تمام نشده بود و تورم وجود نداشت. ما یکی از ارزان ترین تیم های لیگ یک هستیم و فعلا زیرساخت صعود به لیگ برتر را نداریم. هدفمان در این تیم طولانی مدت است ولی اگر زودتر به این خواسته برسیم از آن استقبال می کنیم.

دیدگاه‌ها