کد خبر : 1729489 | 15 دی 1399 ساعت 19:29 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی سپاهان در دور رفت لیگ برتر قایقرانی

سپاهان قهرمان دور رفت لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام شد.

قهرمانی سپاهان در دور رفت لیگ برتر قایقرانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  فدراسیون قایقرانی، لیگ برتر آب‌های آرام آقایان که از امروز در دریاچه آزادی آغاز شده بود با برگزاری مرحله دوم ادامه پیدا کرد.

 

در این دوره از لیگ برتر باشگاه‌های سپاهان، دانشگاه آزاد، میداف، مقاومت سمنان، نوتریورسام، آریامن، عقاب نهاجا و یادآوران کارون خرمشهر حضور داشتند.

 

این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات کایاک و کانوی ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر و مسابقه امدادی ۲۰۰ متر در مرحله دوم ادامه پیدا کرد.

 

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر علی آقامیرزایی از دانشگاه آزاد با زمان ۳:۵۷.۶۳۷ دقیقه اول ، امید احمدی از میداف با زمان ۳:۵۸.۳۸۲ دقیقه دوم محمد میرزایی از مقاومت با زمان ۴:۰۴.۹۱۵ دقیقه سوم شدند.

 

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر شاهو ناصری از مقاومت با زمان ۴:۲۷.۷۶۷ دقیقه مقام اول، عرفان زنده‌پی از میداف با زمان ۴:۳۴.۳۸۶ دقیقه مقام دوم و امیرمحمد اسماعیلی از دانشگاه آزاد با زمان ۴:۴۵.۵۶۸ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

 

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر امین بوداغی از سپاهان با زمان ۱:۵۱.۲۱۳ دقیقه اول، ابوالفضل درجزی از نوتریورسام با زمان ۱:۵۳.۴۰۰ دقیقه دوم و علیرضا جهان‌نما از مقاومت با زمان ۱:۵۳.۷۷۶ دقیقه سوم شدند.

 

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر محمدنبی رضایی از سپاهان ۱:۵۶.۳۵۱ دقیقه مقام نخست را بدست آورد، عادل مجللی از دانشگاه آزاد با زمان ۲:۰۵.۵۱۳ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و سبحان بیرانوند از نوتریورسام با زمان ۲:۰۹.۰۳۶ دقیقه سوم شد.

 

در مسابقه امدادی ۲۰۰ متر نیز تیم سپاهان با ترکیب محمدنبی‌رضایی، سروش رضویان، امین بوداغی و سپهر ساعتچی با زمان ۲:۵۴.۴۳۹ دقیقه اول، تیم دانشگاه آزاد با ترکیب عادل مجللی، پیمان قوی‌دل، امیرمحمد اسماعیلی و علی آقامیرزایی با زمان ۲:۵۷.۲۶۵ دقیقه دوم و تیم مقاومت با ترکیب شاهو ناصری، مهرداد دانیالی، علیرضا جهان‌نما و امیرحسین آقامیرزایی با زمان ۲:۵۹.۶۱۲ دقیقه سوم شدند.

 

بر این اساس دور رفت رقابت‌های لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام پس از برگزاری مرحله اول و دوم باشگاه قایقرانی سپاهان با ۸۴ امتیاز به عنوان قهرمان نیم‌فصل معرفی شد، تیم دانشگاه آزاد با ۷۳ امتیاز در رده دوم ایستاد و میداف با ۶۴ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

 

دیدگاه‌ها