کد خبر : 1729492 | 15 دی 1399 ساعت 19:33 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

چمنیان: برای یک بازی سخت آماده هستیم

مربی تراکتور امیدوار است که تیمش بتواند فردا مقابل ذوب آهن با برد زمین بازی را ترک کند.

چمنیان: برای یک بازی سخت آماده هستیم

به گزارش ورزش سه؛ عباس چمنیان، مربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن حضور یافت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

 

ذوب آهن روند رو به رشدی داشته است

 

از مهمان نوازی باشگاه ذوب آهن تشکر می کنم. فردا بازی سختی در پیش داریم. ذوب آهن یکی از تیم های قابل احترام تاریخ فوتبال ایران بوده که همواره بازی های باکیفیتی انجام داده است. بازی های ذوب آهن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ایم. این تیم روند رو به رشدی طی هفته های اخیر داشته و همین بازی فردا را سخت کرده است. البته مقابل ذوب آهن تراکتوری قرار داد که از نظر ریشه و قدمت در فوتبال ایران دارای جایگاه بالایی است .

 

برای یک بازی سخت آماده هستیم

 

علی رغم بازی های خوبی که در دو هفته گذشته داشتیم متاسفانه نتوانستیم مقابل شهرخودرو و صنعت نفت به برد دست پیدا کنیم برای همین طی هفته های اخیر ضمن آماده سازی برای بازی ها، روی نقاط ضعف مان هم کار کردیم تا بتوانیم در بحث نتیجه گیری هم موفق عمل کنیم. همه بازیکنانمان آماده هستند تا روندی که طی هفته های اخیر داشتیم هم از نظر نمایش فوتبال و هم از نظر بحث نتیجه گیری ادامه دهیم .هم ذوب آهن و هم تراکتور تیم های منسجمی هستند و برای یک بازی سخت آماده هستیم. برای حریفانمان احترام زیادی قائل بوده ایم و امیدوارم که هر تیمی که لایق برد بود در این دیدار به پیروزی دست پیدا کند.

 

جابجایی بازیکنان خیلی طبیعی است

 

وی در خصوص تقابل بازیکنان تراکتور با تیم سابق خود ذوب آهن گفت: فوتبال حرفه ای است و جابجایی بازیکنان خیلی طبیعی است. بازیکنانی که از ذوب آهن به جمع ما ملحق شدند از نظر اخلاقی و تعهد به قدری خوب هستند که همه در گذشته برای ذوب آهن خوب بودند و هم الان برای تراکتور. این ضمن اینکه آشنایی این بازیکنان با فضای تیم ذوب آهن می تواند یک فرصت برای ما باشد.

 

غایبان تراکتور در بازی فردا

 

خوشبختانه برای بازی فردا محروم نداریم اما اشکان دژاگه را به همراه نخواهیم داشت. ما بازیکنان جوان و باانگیزه ای داریم که می توانند جایگزین بازیکنان مصدوم شوند. دیدار با آقای استاندار و پیام آقای زنوزی برای بازیکنان هم بسیار انرژی بخش بود.

 

نگاه تراکتور به همه هواداران نگاهی ملی است

 

نگاه تراکتور به همه هواداران نگاهی ملی است و امیدوارم که با پایان کرونا شاهد بازگشت هواداران به ورزشگاه باشیم تا از این مزیت و غنیمت که در کمتر کشوری شاهد هستیم بهره ببریم.

دیدگاه‌ها