کد خبر : 1729494 | 15 دی 1399 ساعت 19:39 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل دقیقه آخری آوخ مانع نکونام برای سه امتیاز

بازیکن کلیدی فصل گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان در راه صعود به لیگ برتر، موفق به ثبت گلی حیاتی برای تیمش در لیگ بیستم شد.

گل دقیقه آخری آوخ مانع نکونام برای سه امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولادخوزستان در آستانه کسب دومین پیروزی یک بر صفر پیاپی خود بود تا پس از نساجی مازندران، شاگردان محمد ربیعی را هم با همین نتیجه بدرقه کند، اما مهرداد آوخ در وقت‌های اضافی مانع از این اتفاق مهم برای فولادخوزستان و جواد نکونام شد.


این بازیکن در وقت‌های اضافی بازی موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی که از سمت چپ خط دفاعی تیم میزبان روی دروازه محسن فروزان ارسال شد، با حضور به موقع روی تیرک اول بازی و قطع توپ، بازی را به تساوی یک بر یک بکشاند. گل اول این مسابقه را در دقیقه 55 مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان در به همریختگی خط دفاعی و خروج بی تاثیر دروازه بان مس به ثمر رسانده بود.


مهرداد آوخ به همراه گلزاری و محسن آذرباد سه مثلث خطرناک مس در بازی های لیگ دسته یک در فصل گذشته بودند که با پایان فصل گلزاری از جمع نارنجی پوشان جدا شد و به سایپا پیوست. آذرباد اما همچنان بازیکن کلیدی تیم به شمار می رود و در دیدار برابر سپاهان موفق به ثبت اولین پاس گل خود شد. حالا آوخ هم که بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی در بازی های گذشته مورد استفاده قرار گرفته است، با این گل شانس خود را برای حضور در بازی های بعدی بیشتر کرد.


آوخ که در این بازی هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، پس از این گل پیراهن خود را از تن خارج کرد و با کارت زرد داور هم جریمه شد.


پس از این گل فولاد خوزستان که امیدوار به کسب سه امتیاز بازی بود، زمانی برای جبران گل خورده نداشت و کوپال ناظمی در سوت خود به نشانه تقسیم امتیازات در بازی دمید.

 

دیدگاه‌ها