کد خبر : 1729498 | 15 دی 1399 ساعت 19:55 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره کهکشانی ها در مسیر جدایی

پپ علیه رئال؛ سرخیو راموس بمب تابستانی سیتی

به نظر می‌رسد پپ گواردیولا به شدت خواهان جذب کاپیتان رئال مادرید شده است.

پپ علیه رئال؛ سرخیو راموس بمب تابستانی سیتی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کاپیتان رئال مادرید با این تیم در 30 ژوئن 2021 به پایان می رسد اما او هنوز راضی به تمدید با کهکشانی‌ها نشده است. همچنین وضعیت سرخیو راموس از تاریخ یک ژانویه به حالت بازیکن آزاد تغییر پیدا کرده و او اکنون می‌تواند با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود.

 

در همین ارتباط ESPN یک گزارش جنجالی و جالب توجه را درباره سرخیو راموس منتشر کرده است. بر این اساس چندین منبع آگاه به ESPN اطلاع داده اند که منچسترسیتی به شدت شرایط جذب اسطوره رئال مادرید را بررسی می‌کند و قصد دارد راموس را با قراردادی آزاد به خدمت بگیرد.

 

 

1540944

 

 

منچسترسیتی به وضوح می داند که این یک معامله پیچیده برای آنها خواهد بود اما از طرف دیگر پپ گواردیولا قصد دارد هر طور که شده پیش از آغاز فصل آینده خط دفاعی تیمش را تقویت کند و در این راستا او سرخیو راموس را بهترین گزینه تلقی می کند.

 

راموس در ماه مارس 35 ساله خواهد شد اما باشگاه منچسترسیتی باور دارد که او هنوز هم می تواند در سطح بسیار بالایی به میدان برود و وظیفه رهبری این تیم برای رسیدن به هدف دیرینه شان یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا را بر عهده بگیرد.

 

 

1550140

 

 

همچنین منابع نزدیک به ESPN فاش کرده اند با توجه به این که سیتی قصد دارد کاپیتان رئال مادرید را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد، به همین خاطر هیچ مشکلی برای پرداخت حقوق درخواستی او نخواهد داشت و به نوعی این یک دغدغه برای آنها محسوب نمی شود.

 

با وجود همه اینها به نظر می رسد که در حال حاضر اولویت اصلی راموس تمرکز برای تمدید قرارداد با رئال مادرید است و او اصلاً دوست ندارد که از جمع کهکشانی‌ها جدا شود؛ با این حال عدم توافق دو طرف طی ماه های آینده می تواند باعث تغییر نظر ال کاپیتانو و نهایتا جدایی دراماتیک او از لوس بلانکوس شود.

دیدگاه‌ها