کد خبر : 1729505 | 15 دی 1399 ساعت 20:16 | 23.5K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: این مهم ترین بازی من در تاتنهام است

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام دیدار فردا شب مقابل برنتفورد را مهم توصیف کرد.

مورینیو: این مهم ترین بازی من در تاتنهام است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام از سال 2008 در هیچ جامی موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده و حالا آنها فردا شب در نیمه نهایی جام اتحادیه به مصاف تیم برنتفورد خواهند رفت. ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار با اشاره به این موضوع مدعی شد قهرمانی در جام اتحادیه اتفاق مهمی برای تاتنهام و بازیکنانش خواهد بود.

 

1557498

 

ژوزه مورینیو گفت: "من فکر می کنم این بزرگترین بازی من از زمان آمدن به اسپرز است و با توجه به اینکه تاتنهام سالهاست به دنبال فتح جام بوده چنین می گویم. برای من هر مسابقه ای مهم است و این سبک من برای نگاه کردن به مسائل و به خصوص در باشگاهی بدون جام در بیش از یک دهه است. در این شرایط هر دیداری از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. اگر در این دو مسابقه پیروز شویم قهرمان خواهبم شد. البته دو بازی دشوار پیش رو داریم، اما فکر می کنم این موفقیت اتفاق خوبی برای باشگاه و بازیکنان باشد.

 

من از همان ابتدا از سبک برنامه ریزی رضایت نداشتم و تصور نمی کردم قرار به تعویق مسابقات باشد. البته من از صحبت در مورد زمان احتمالی فینال جام اتحادیه امتناع می ورزم، زیرا شاید برنتفورد در فینال بازی کند، نه ما.

 

اما از حالا علاقه دارم بدانم در نهایت دیدار معوقه تاتنهام مقابل فولام در چه روزی برگزار خواهد شد. امیدوارم شرایط مانند ابتدای فصل دشوار نبوده و شاهد ازدحام مسابقات در حین برنامه ریزی نباشیم."

دیدگاه‌ها