کد خبر : 1729507 | 15 دی 1399 ساعت 20:37 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

روی یک پاس ساده بلند اشتباه کردیم؛

ربیعی: در طول 90 دقیقه فرصتی به فولاد ندادیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید تیمش با برنامه تاکتیکی خوبی که در طول بازی اجرا کرده، سرانجام به گل رسیده است.

ربیعی: در طول 90 دقیقه فرصتی به فولاد ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر فولاد خوزستان که در وقت های اضافی به دست آمد و سه امتیاز را از تیم فولادخوزستان گرفت، در نشست خبری ضمن عذرخواهی بابت مشکل حنجره، عنوان کرد: به آقای نکونام کاپیتان ارزنده تیم ملی و مجموعه فولاد خسته نباشید و خداقوت می‌گویم. هم‌چنین برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران آرزوی موفقیت می‌کنم. فولاد تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است.


او سپس در مورد نمایش تیم خودش توضیح داد: تیم ما هم امروز روی مدار شناخت از فولاد، بازی کرد. اگر کل بازی را رصد کنید، موقعیت خاصی به فولاد ندادیم. هم در نیمه اول و هم نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتیم و به تیر دروازه هم زدیم. بعد از این که نیمه اول تمام شد می‌دانستیم با آمدن محمد آبشک و حردانی، برنامه‌ریزی فولاد روی استفاده از پاس‌های قطری خواهد بود. آن راه را هم بستیم ولی روی یک پاس بلند ساده غفلت کردیم. تاکید کرده بودیم ولی اشتباه شد. خط دفاعی ما امروز در اکثر صحنه‌ها عملکرد مطلوبی داشت اما روی گل فولاد اشتباه کرد. و منجر به دریافت گل شد.


او در مورد روشی که تیمش به گل رسید، اضافه کرد: بعد از دریافت گل سه بار سیستم را عوض کردیم. با استفاده از سیستم آخرمان توانستیم به گل تساوی برسیم. حق ما هم بود که گل بزنیم. با احترام به تیم فولاد، توانستیم این تیم را در اهواز ببندیم و توانستیم در مقاطعی تحت فشار بگذاریم. یک ربع ابتدایی نیمه دوم را خوب شروع نکردیم.


بخش بعدی صحبت های ربیعی در مورد شرایط چمن ورزشگاه فولاد آره نا بود و گفت: زمین هم زیرش نرم بود و برای کسانی که در این زمین بازی نکرده اند، مشکل ایجاد می کند.  تلاش و همت بازیکنان و فعل خواستن‌شان برای برگرداندن مسابقه و این که الان با خودشان می‌گفتند حق‌شان بیش‌تر از این بود، برای من ارزشمند است. این که تیم ما که تازه از لیگ یک آمده، عطش و طراوتش هر روز بیش‌تر می‌شود جای امیدواری دارد. بازیکنانی هم که به عنوان یار تعویضی به زمین آمدند اثر مطلوب گذاشتند و این نویدبخش روزهای خوبی برای مجموعه مس رفسنجان اس که سال بسیار پرچالشی را در سال اول حضورش پیش رو دارد.


ربیعی در مورد عملکرد داوری هم توضیح داد: بازیکنان ما در رختکن می‌گفتند در صحنه گل فولاد روی دفاع وسط ما خطا شد. من صحنه را ندیدم. غیر از آن صحنه آقای ناظمی به بقیه صحنه‌ها نزدیک بود. گلایه‌ای هم ندارم. به غیر از یک شوت، در کل ۹۰ دقیقه موقعیتی به فولادی‌ها که تیمی پرمهره و پرستاره هستند ندادیم. باز هم به مجموعه فولاد و دوست خوبم جواد نکونام که بارها در لیگ یک هم برابر هم قرار گرفته ایم، تبریک می گویم.

دیدگاه‌ها