کد خبر : 1729509 | 15 دی 1399 ساعت 20:38 | 46.9K بازدید | 1 دیدگاه

یک نام غیرمنتظره برای نیمکت چلسی

آندره شوچنکو، سرمربی جوان و اوکرانی به جدی ترین گزینه چلسی تبدیل شده است.

یک نام غیرمنتظره برای نیمکت چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته های اخیر نتایج ضعیفی گرفته و در حال حاضر به رتبه هشتم در جدول لیگ برتر سقوط کرده است. آبی های لندن دیشب و با ارائه نمایشی ضعیف با نتیجه 1-3 در خانه مغلوب منچسترسیتی شدند و در این 24 ساعت شایعاتی در مورد احتمال اخراج فرانک لمپارد مطرح شده است. le10sport مدعی شد آندره شوچنکو جدیدترین گزینه رومن آبراموویچ برای هدایت این تیم است.

 

1559585

 

علیرغم سرمایه گذاری 253 میلیون پوندی چلسی در تابستان و جذب ستاره های فراوان، نتایج این تیم باب میل مالک روسی این باشگاه نبوده و ممکن است آندره شوچنکو 44 ساله به زودی هدایت چلسی را بر عهده گیرد. او از سال 2016 سرمربی تیم ملی اوکراین بوده و البته به جز این سمت تجربه دیگری در عرصه مربیگری نداشته است.

 

البته آندره شوچنکو در سال 2006 و با انتقالی جنجالی که به نظر باب میل ژوزه مورینیو، سرمربی وقت چلسی نبود راهی این تیم شده و هرگز نتوانست روزهای درخشان در میلان را در استمفوردبریج نیز تکرار کند. آندره شوچنکو در 77 بازی تنها موفق به زدن 22 گل برای چلسی شد که این کارنامه فاصله زیادی با آمار درخشان او در ترکیب روسونری داشت. البته آندره شوچنکو تنها گزینه این روزهای چلسی نیست و نام سرمربیانی چون مکس آلگری و توماس توخل نیز برای احراز این پست مطرح شده است.

دیدگاه‌ها