کد خبر : 1729537 | 16 دی 1399 ساعت 00:00 | 111.4K بازدید | 15 دیدگاه

خوب ، بد و زشت در توییتر

بازتاب اعلام نامزدی علی کریمی برای ریاست فدراسیون

اعلام حضور رسمی علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران و آسیا، مهم‌ترین خبر امروز ورزش ایران بود، که با واکنش‌های بسیار زیادی هم همراه شده است.

بازتاب اعلام نامزدی علی کریمی برای ریاست فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش از اینکه 4 دیدار هفته دهم لیگ بیستم در مشهد، آبادان، اهواز و تهران آغاز شود، خبری بسیار مهم میان اهالی فوتبال دست به دست می‌شد و پست ایسنتاگرامی علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران که محتوای آن اعلام نامزدی پست ریاست فدراسیون فوتبال بود، هر لحظه تعداد بیشتری از اهالی فوتبال را درگیر خود می‌کرد.


هنوز چند ساعتی از اعلام حضور رسمی علی کریمی برای تصدی صندلی سرنوشت ساز فوتبال ایران نگذشته، که فضای مجازی پر شده از اظهارنظرهای موافقان و مخالفان حضور او.  علی کریمی در ویژه برنامه آنتن که برای پوشش فینال آسیای 2020 ترتیب داده شده بود، از آمادگی خود برای شرکت در انتخابات پرده برداشت و حالا پس از نزدیک به دو هفته، وعده خود را عملی کرده است.


این حضور داغ و غیرمنتظره که هنوز خیلی‌ها باورش نمی‌کنند و خیلی‌ها را هم هیجان زده کرده، به بحث‌برانگیزترین موضوع روز 15 دی ماه 1399 در تویئتر و سایر شبکه‌های اجتماعی شده است.


پیشینه علی کریمی در فوتبال و اخلاق و منش خاص او، پرسپولیسی بودن کاپیتان سابق تیم ملی، نداشتن تحصیلات آکادمیک، شعار او برای پاک کردن فوتبال از فساد و همینطور مناظره‌ای که در برنامه نود با محمدرضا ساکت عضو تاثیرگذار سابق فدراسیون داشت، از پرکابردترین موضوعات برای موافقت یا مخالفت با علی کریمی در میان کاربران توئیتر به شمار می رود....


در ادامه این مطلب به واکنش‌های برخی از کاربران تویئتر می‌پردازیم و دیدگاه آنها را در مورد حضور رسمی علی کریمی در انتخابات ریاست فدراسیون، که هجدهم اسفندماه برگزار خواهد شد را مرور می کنیم.

 


مشرقی: با همین فرمول بریم جلو موافقشیم.


امیر داداشی:علی کفاشیان و مهدی تاج چقدر کشته‌مرده داشتند که با اعلام کاندیداتوری علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام وجود کردند.


فرزانه حسنعلی زاده: روز علی کریمی به پدرخوانده های فوتبال ایران می رسه ؟!


اوییسا: ‏یک انسان بد که راننده خوبی باشه برای رانندگی بهتره تا یک انسان خوب که رانندگی بلد نباشه.
‏علی کریمی در مهارت فوتبالیش شکی نیست ولی آیا مدیریت بلده؟ فکر میکنم قبلش باید با مدیر عاملی یا سرپرستی تو یکی از تیمای لیگ یکم تجربه کسب میکرد.
‏مبارزه با فساد خیلی سخته...


فرهاد عشوندی: مهم نیست که خیلی ها تون با دلایل منطقی ، پروژه حضور ⁧ #علی_کریمی⁩ تو انتخابات فوتبال رو نقد می کنید اما من به نظرم شهامتش و حضورش یه فرصت بزرگه برای به هم زدن بازی ⁧ #گروگانگیران_فوتبال⁩ و آزاد کردنش از دست زالو‌هایی که مثل بختک افتادن رو فوتبالمون
‏کاش صریح حرف بزنه و تا تهش بایسته

 

احمدرضا خلیلی: ‏نامزد شدن علی کریمی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، از خبر انتقالش به بایرن مونیخ داغ‌تره 🔥
‏⁧ #علی_کریمی⁩

 

محمد همتی: نشستم ببینم می‌تونین داستان ورود علی کریمی به کارزار انتخابات فدراسیون فوتبال رو آبی - قرمز کنین یا نه.


سید مانوئل: ورود امثال علی‌کریمی
به پست‌های مدیریتی
میتونه امیدوار کننده باشه
ولی بازم نمیشه تضمین یک عملکرد خوبو داد


افشین خماند: من سوالم اینه که اگر علی کریمی مدیریت فوتبال دوست داشت چرا از قله اش شروع کرده، نمی توانست اول رئیس هیات فوتبال می شد؟


بلو گرل: تحصیلات و سابقه علی کریمی چیه که میخواد رییس فدراسیون بهش؟ هر چند قبلیام چیزی نداشتن ولی کسی که مثلا از اونا انتقاد داشت چطور بدون تخصص میخواد همچین کاری انجام بده؟


امیرم: به عنوان یک استقلالی متعصب، آرزو می کنم "علی آقا کریمی" رئس فدراسیون بشه.

 

علیضِ آوخ: آقا #علی_کریمی چش ماست ولی تنهایی نمیتونه کاری کنه. باید یه تیم آدم حسابی و این کاره معرفی کنه. اگه فقط خودش باشه به هزار بهونه نمیذارن رای بیاره. ولی اگه با برنامه و با چند نفر که همه قبول دارن بره جلو دیگه کسی نمیتونه جلوشون وایسته.

 

آرش صفا: اینهایی که آمدن کریمی را به سخره نگاه می کنند یا از عوامل سیستم فساد پرور گسترده فدراسیون فوتبلند یا عده ای ساده لوح که چیزی از فساد و سیستم حاکم بر فدراسیون نمی دانند و در ذهن کوچک ظاهر بینشان درگیری کری های احمقانه اند.

 

پسر ایران بانو: فارغ از هر رنگی باید از کاندید شدن #علی_کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال دفاع کرد

 

پوریا: ‏این عزیزانی که از الان میگن معلوم نیست ⁧ #علی_کریمی⁩ مدیر خوبی از آب در بیاد لطفا بگن برتری‌های استاد حیدر بهاروند نسبت به علی کریمی دقیقا چه مواردی است؟ آقایان تاج، کفاشیان، مصطفوی، عابدینی از نظر مقبولیت محبوبیت در درجه پایین‌تری از کریمی هستند. ⁧ #فدراسیون_فوتبال⁩


فرهاد: ‏روسای هیئت های فوتبال استانها در انتخابات فدراسیون خواهند پذیرفت که به ⁧ #علی_کریمی⁩ رای بِدن تا اون رئیس فدراسیون بشه و بعد جادوگر آسیا همشون رو پاکسازی کنه و حذفشون کنه؟!


مصطفی قاسمیان: ‏نه که قبلی‌ها خیلی مدیریت بلد بودند!
‏ممکن است ⁧ #علی_کریمی⁩ مدیر خوبی نباشد، ولی آدم سالمی است و قطعا از آدم‌های «نابلد و ناسالم»، برای فوتبال ایران مفیدتر است.


شاهین: ‏آخرین لگد به پیکره نیمه جان ⁧ #فوتبال_ایران⁩
‏کاندید شدن ⁧ #علی_کریمی⁩ است.
‏نه سواد، نه دانش، نه برنامه
‏فقط مثل بادکنک بادش کردن که وقتی ترکید
‏تیر خلاصی باشه به حضور ورزشی های باسواد و بادانش و دارای برنامه!!!


پیمان مولوی: ‏ثبت نام ⁧ #علی_کریمی⁩ برای انتخابات ⁧ #فوتبال⁩ کار مثبتی است برای قرار گرفتن افرادی که شایسته هستند و از جنس همان کار .


مهدی: ‏چه کسی لایق تر از آقام ⁧ #علی_کریمی⁩ ؟؟

‏ اما این موضوع کاملا برهمه روشن است (حتی شخص علی آقا)  که مافیا هرگز اجازه نخواهد داد علی کریمی به ریاست فدراسیون برسد.

‏تا ما هرگز روی خوش فوتبال را نبینیم
‏⁧ #زنده_باد_فوتبال_پاک⁩


داریوش عاشوری: ‏آقای ⁧ #علی_کریمی⁩ باانتشار این مطلب تو صفحه‌ی اینستاگرامش کاندیداتوری خودش روبرای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کردکه حمایت زیادی ازسمت کاربران وفوتبالیست‌ها زیرش مشاهده میشه.
‏۱ سؤال:
‏اگرهدفش نجات فوتبال باشه، برنامه‌‌اش برای رسیدن به این هدف چیه؟راهکارش صرفاًاتحادفوتبالی‌ها که نیست؟


افشین: ‏ریاست ⁧ #علی_کریمی⁩ به فدراسیون فوتبال ایران مثل این میمونه که وزیر اقتصاد توی ژورنال International Review Of Economics Education سردبیر باشه یا وزیر راه و شهرسازی ناشر  Journal Of  Transport Planning & Management باشه.


ماهایا: ‏به عنوان یه استقلالی چند ساله پر هستم از دلیل برای دوست داشتن علی آقا کریمی 💙❤️💙


فریور خراباتی: ‏یه جوری میگید مگه ⁧ #علی_کریمی⁩ مدرک مدیریت داره که انگار تاج و کفاشیان و ساکت و فتح‌الله‌زاده و رسول‌پناه دکترای مدیریت از آکسفورد دارن!

 

دیدگاه‌ها