کد خبر : 1729563 | 16 دی 1399 ساعت 01:54 | 130.5K بازدید | 3 دیدگاه

اشک‌های کلوپِ آنسوی آلپ در مجلس عزاداری یوگی

هاسن‌هوتل و هق‌هقی برای تمام فصول! (عکس)

پس از سوت پایان دیدار امشب ساوتهمپتون-لیورپول، این رالف هاسن‌هوتل بود که کنار زمین زانو زد و به پهنای صورت اشک ریخت.

هاسن‌هوتل و هق‌هقی برای تمام فصول! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، واکنش سرمربی اتریشی ساوتهمپتون به پیروزی مقابل لیورپول در یک بازی پرفشار و نفس گیر، قطعا بیش از خود این بازی به خاطر خواهد ماند.
مسابقه ای که با گل دقیقه 2 دنی اینگنز به سود ساوتهمپتون دنبال شد و لیورپول پس از یک نیمه ضعیف، در نیمه دوم هر چه داشت گذاشت اما موفق به گلزنی برابر حریف نشد. بخصوص اینکه دو مدافع مرکزی ساوتهمپتون واکر پیترز و رایان برتراند بارها و بارها با قطع توپ های ارسالی از چپ و راست، فرصت را از حمله وران لیورپول گرفتند.


هاسنهوتل در این مسابقه حکایت دیگری داشت. او که هدایت لاپیزیش را برعهده داشته، فصل گذشته یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ لیگ برتر را با باخت 9 بر صفر برابر لسترسیتی تجربه کرده که او را در یک قدمی اخراج قرار داد اما با عذرخواهی او از هواداران، همه چیز ختم به خیر شد. شاید او برای جبران آن اتفاق، نیازمند فرصتی مثل امروز بود که مقابل لیورپول مدعی قد علم کرد.


ساوتهمپتون در مسابقه امروز در لحظاتی مالکیت توپ را 10 بر 90 به لیورپول داده بود اما با اعتماد به نفس دست از دفاع کردن سرسختانه برنداشت و با وجود تلاش بسیار زیاد بازیکنانی نظیر صلاح، مانه، تیاگو، واینالدوم و... کار فورستر دروازه بان ساوتهمپتون کمتر به سیوهای عجیب و غریب کشید.
با سوت پایان مسابقه و در شرایطی که داور 30 ثانیه هم برای لیورپول وقت اضافه گرفته و ترس و عصبانیت توأمان هاسن‌هوتل را باعث شده بود، او در حالی که یورگن کلوپ را در کنار خودش داشت، روی زمین زانو زد و ناگهان و با شدت گریست.

 

1559661

 

1559662

 

1559676

 

1559677

 


با گذشت دقایقی از پایان بازی، بازهم گریه های این مربی بند نمی آمد و او همچنان با صورتی گریان به بازیکنان تیمش و لیورپولی ها تبریک و خسته نباشید گفت. این در حالی بود که یورگن کلوپ که دومین شکست فصل را تجربه کرده و حالا با یک بازی بیشتر نسبت به رقیب سنتی خود منچستریونایتد، با شاگردان اوله گونار سولسشر هم امتیاز است و در صورت پیروزی شیاطین سرخ در برابر برنلی، آنها صدر جدول را از دست می دهند.


یورگن کلوپ نیز با عصبانیت در بین بازیکنان مشغول قدم زدن بود و احتمالا باید منتظر صحبت های آتشین او علیه داور مسابقه هم باشیم. چرا که لیورپولی ها در ابتدای نیمه اول به یک خطای مشکوک به پنالتی اعتراض داشتند. صحنه ای که حتی به VAR هم کشیده نشد.


شبکه های اجتماعی مانند توئیتر مشغول صحبت درباره واکنش احساسی هاسنهوتل هستند و حتی او را قدرنادیده ترین سرمربی لیگ برتر انگلیس لقب داده اند. این شب متعلق به کلوپ آن سوی آلپ بود. مربی با استایلی شبیه به سرمربی لیورپول که توانست نسخه اورجینال را شکست بدهد.

دیدگاه‌ها