کد خبر : 1729564 | 16 دی 1399 ساعت 01:58 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان تیم‌ملی پینگ‌پنگ در لیگ رایگان بازی می‌کند

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز گفت: به دلیل پایین بودن مبلغ قراردادهای لیگ تصمیم گرفتم به صورت رایگان برای تیم پدافند بازی کنم.

کاپیتان تیم‌ملی پینگ‌پنگ در لیگ رایگان بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، افشین نوروزی در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه به چه دلیل در لیگ برتر تنیس روی میز عضو تیم پدافند هوایی که یک تیم نظامی است و پولی هم پرداخت نمی کند شده است، بیان کرد: باید متاسف باشم تیم پتروشیمی بندرامام که تیمی بسیار با سابقه و خوب بود را از دست دادیم. به نظرم این تیم در سالهای گذشته بازوی فدراسیون بود و وقتی این چنین تیمی دارد از دست می رود باید همه به ویژه مسئولان فدراسیون به تکاپو بیفتند و نگذارند که این اتفاق بیفتد.


او ادامه داد: پتروشیمی سالها حمایت های خوبی انجام می داد و باعث می شد خیال بازیکنان تا حدودی راحت باشد که می توانند چرخ زندگی خود  را بچرخانند و با دغدغه فکری کمتری تمرین کنند. حتی این تیم در موفقیت های بین المللی تاثیر گذار بود چون با حمایت خود باعث می شد ورزشکاران  با آرامش خاطر تمرین کنند و تمرین خوب نیز تاثیر خود را  در نتایج مسابقات بین المللی می گذاشت.


نوروزی با اشاره به تاثیر مشکلات مالی در نحوه عملکرد بازیکنان گفت:  وقتی ورزشکار حامی مالی نداشته باشد باید صبح تا ظهر به دنبال شغل باشد و در این صورت انرژی و  زمان تمرین  را از دست می دهد و وقتی هم خوب نتواند تمرین کند نتیجه خوبی هم در مسابقات نمی گیرد. امسال شرایط لیگ طوری شد که مبلغ قراردادها پایین آمد. پیشنهادی که امسال به من شد نصف پولی بود که سال گذشته گرفتم بنابراین قبول نکردم و تصمیم گرفتم به صورت رایگان برای پدافند هوایی بازی کنم. 

 

ملی پوش تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که  درآمد بازیکنان از لیگ است و چگونه چنین تصمیمی گرفت که رایگان بازی کند؟ تصریح کرد: مبلغی که قرار بود بگیرم نسبت به تعهدی که باید می دادم ناچیز بود. امسال  دو بازیکن خوب داریم که اصلا قرارداد نبستند و چند بازیکن خوب دیگر هم پولی گرفته اند که اصلا ارزش گفتن ندارد. در کل مبالغ خیلی چشم گیر نیست. به غیر از تیم فراسنج که بازیکنان خوب را جذب کرده است و مدیر عامل این تیم عضو هیات رییسه فدراسیون است، فکر نمی کنم بازیکنان بقیه تیم ها مبلغ زیادی دستشان را بگیرد چون باید  20 درصد هم از قرارداد خود را به عنوان مالیات به فدراسیون بپردازند. از این رو به نظرم تصمیم درستی گرفتم.


نوروزی در مورد اینکه بهتر نبود لیگ زودتر برگزار می شد، گفت: این را مسئولان باید پاسخ بدهند. فکر می کنم شرایط کرونا این اجازه را نداده بود اما همین که لیگ برگزار شد باز هم  جای شکر دارد. امیدوارم دور برگشت و پلی آف هم منظم برگزار شود. خیلی ها پیش بینی می کردند تیم فراسنج چون بازیکنان خوبی گرفته کار سختی نداشته باشد اما مقابل تیم ما بازی مساوی شد حتی شانس پیروزی هم داشتیم. شهردای کرج هم تیم خیلی خوبی است و مربی  این تیم خیلی زحمت کشید. در کل رقابت بین تیم ها نزدیک است و به نظرم نتیجه نهایی غیر قابل پیش بینی باشد. 

 

نوروزی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه همچنان به دنبال این است که در تیم ملی باشد ، تاکید کرد: به حضور مجدد در تیم ملی امیدوارم. البته رقیبان جوان و سختی دارم. نوشا ونیما عالمیان، امیر حسین هدایی، امین میر الماسی و سروش امیری نیا  در لیگ های اروپایی بازی می کنند  و قطعا آمادگیشان حفظ می شود. بازیکنان  خوبی هم در لیگ بودند مثل سهرابی، آریا امیری، موسوی و امین احمدیان که آینده دار هستند. فکر می کنم کارم در رقابت با آنها سخت باشد. اما من فراز و نشیب های زیادی را در زندگی ورزشی ام  دیده ام. از این رو خودم را برای رقابت با جوان ها آماده نگه می دارم. اتفاقا بعد از برگزاری دور رفت لیگ، انگیزه ام بیشتر شده تا جدی تر تمرین کنم و برای دور برگشت آماده تر باشم.
 

دیدگاه‌ها