کد خبر : 1729581 | 16 دی 1399 ساعت 09:35 | 18.2K بازدید | 3 دیدگاه

گریه‌های هاسن‌هوتل: به امشب افتخار می‌کنم

رالف هاسن‌هوتل سرمربی ساوتهمپتون بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لیورپول و به صدا در آمدن سوت پایان بازی روی زمین زانو زده و به گریه افتاد.

گریه‌های هاسن‌هوتل: به امشب افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ساوتهمپتون با هدایت رالف هاسن هوتل دیشب در خانه خود به مصاف لیورپول رفت و موفق شد با نتیجه 1-0 شاگردان یورگن کلوپ را شکست داده و خود را به فاصله چهار امتیازی لیورپول صدرنشین برساند و در رتبه ششم جدول لیگ برتر قرار بگیرد. این پیروزی هاسن هوتل را بسیار احساساتی کرد و باعث شد او بعد از شنیدن سوت پایان بازی روی زمین چمن زانو زده و به گریه بیفتد.

 

1559708

 

ساوتهمپتون با گلی که در دقیقه 2 مسابقه توسط دنی اینگز به ثمر رسید از لیورپول پیش افتاد و در ادامه بازی با ارائه یک بازی دفاعی فشرده موفق شد مانع از گلزنی لیورپول شده و امکان دسترسی به سه امتیاز را از شاگردان کلوپ بگیرد.

 

1559706

 

هاسن هوتل سرمربی اتریشی ساوتهمپتون وقتی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت خطاب به آنها گفت:" من تا حالا مقابل یورگن موفق به کسب امتیاز نشده بودم. اما امروز به این نتیجه رسیدم که می توانیم این کار را بکنیم هر چند آنها در زمان حمله خیلی قوی بودند. اما می شد فهمید که امکان دارد موفق بشویم".

 

1559709

 

سرمربی ساوتهمپتون در ادامه گفت:" دفاعی که ما امروز کردیم فوق العاده بود. تلاشی که بچه ها به خرج دادند کلید این پیروزی بود. روحیه ما از بازی های قبلی هم بهتر شده بود. امروز برای ما یک روز عالی بود و این به نظرم یک قدم بزرگ رو به جلو است".

 

1559707

 

 

دیدگاه‌ها