کد خبر : 1729591 | 16 دی 1399 ساعت 10:40 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

آنسو فاتی به بازی بارسا- پاری‌سن‌ژرمن نمی‌رسد

آنسو فاتی ستاره جوان بارسلونا که دوران نقاهت بعد از مصدومیت زانو را پشت سر می گذارد به بازی بارسلونا با پاری سن ژرمن نخواهد رسید.

آنسو فاتی به بازی بارسا- پاری‌سن‌ژرمن نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی ستاره بارسا پس از یک دوره درمان رضایت‌بخش بعد از مصدومیت شدید از ناحیه زانو خود قرار دارد اما با وجود این روند رضایت‌بخش او به بازی پیش روی بارسلونا با پاری سن ژرمن نخواهد رسید. گفته می‌شد وینگر ارزشمند بارسلونا پس از جراحی مینسک زانوی چپ خود باید حدود چهار ماه از میادین دور باشد.

بارسا روز دوشنبه تأیید کرد که بهبود فاتی روند بسیار رضایت‌بخشی را دنبال می کند.


باشگاه در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: "آنسو فاتی بازیکن تیم اول پس از یک دوره درمان و بهبود بسیار رضایت‌بخش، با نظارت بخش پزشکی باشگاه برای ارتقا بهبود مصدومیت تحت درمان و مراقبت‌های بیولوژیکی توسط دکتر رامون کوگات قرار گرفته است.آنسو در ماه آبان گذشته در دیدار با بتیس مصدوم شد و به دلیل آسیب دیدگی در مینیسک داخلی زانوی چپ توسط دکتر کوگات جراحی شد."

 

1557904


باشگاه در این مورد که فاتی چه زمانی قادر خواهد بود به تمرینات باز گردد، اطلاعاتی منتشر نکرده است، اما منابع داخلی باشگاه می‌گویند این بازیکن حدود چهار ماه از میادین دور خواهد بود.

فاتی این فصل و پیش از مصدومیت در 10 بازی بارسا در تمام رقابت‌ها، پنج گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داد.

انتظار می‌رود که این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی در فروردین ماه به ترکیب بارسا بازگردد و این به این معناست که او احتمالاً حداقل دیدار رفت بارسا در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پاری سن ژرمن که در 28 بهمن برگزار می‌شود را از دست خواهد داد. دیدار برگشت این دو تیم 20 اسفند برگزار خواهد شد.

بارسا پس از مصدومیت فاتی، در دو بازی از سه بازی نخست خود در لالیگا شکست خورده، اما از آن زمان از 6 مسابقه  4برد و 2 تساوی کسب کرده است.

آنها در جدول لالیگا با یک بازی بیشتر و 10 امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید صدرنشین، در رده‌ پنجم قرار دارند.

 

دیدگاه‌ها