کد خبر : 1729606 | 16 دی 1399 ساعت 11:22 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

آبی‌های اهوازی، صدرنشین جدید

در لیگ یک صدر جدول را تعارف می‌کنند

پیروزی بزرگ استقلال خوزستان در مقابل پارس جنوبی جم و غافلگیری شاگردان رضا عنایتی در سیرجان باعث شد تا صدر جدول لیگ یک دستخوش تغییرات مهمی شود.

در لیگ یک صدر جدول را تعارف می‌کنند

به گزارش "ورزش سه" هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی روز گذشته با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید، که در جدال بزرگ هفته آبی‌پوشان خوزستانی موفق شدند حریف جنوبی خود را از پیش‌روی بردارند و به صدر جدول برسند. شاگردان خلیفه اصل در تقابل با پارس جنوبی جم که هدایت آن برعهده محمد نصرتی است، با یک نمایش قابل‌قبول و یک برتری اقتصادی، دومین شکست متوالی جمی‌ها را رقم زدند و خود را به صدر جدول فرستادند.

 

البته صدرنشینی استقلالی‌ها مستلزم لغزش شاگردان عنایتی بود که این اتفاق در سیرجان رخ داد؛ در حالی‌که پیش‌بینی می‌شد هوادار جدال نسبتاً آسانی را مقابل آرمان گهر دارد اما شاگردان قاسم شهبا حریف مدعی خود را غافلگیر کردند و شکست هوادار باعث شد تا شاگردان عنایتی صدر جدول را از دست بدهند و به جایگاه چهارم سقوط کنند.

 

ملوان بندرانزلی دیگر مدعی صعود به لیگ برتر نیز در ادامه روند درخشان خود در فصل جاری لیگ یک، در خانه گل ریحان البرز را شکست داد و خود را به جایگاه دوم جدول رساند؛ جبران شکست و کسب یک امتیاز از تقابل با قشقایی باعث شد تا مسی‌ها نیز بتوانند با لغزش دیگر مدعیان، خود را هم امتیاز ملوان کنند و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گیرند.

 

در انتهای جدول هم تقابل دو تیم بحران زده نود ارومیه و خوش طلایی ساوه به سود شاگردان بیاتلو به اتمام رسید تا همچنان نودی‌ها بدون کسب پیروزی در قعر جدول قرار داشته باشند.

 

نتایج کامل هفته هشتم لیگ یک:

چوکا تالش 1 - شهرداری آستارا 1
قشقایی شیراز 1 - مس کرمان 1
خوشه طلایی ساوه 1 - نود ارومیه 0
رایکا بابل 0 - خیبر خرم آباد 0
آرمان گهر سیرجان 2 - هوادار تهران 1
بادران تهران 0 - شاهین شهرداری بوشهر 0
استقلال ملاثانی 1 - فجرسپاسی شیراز 1
ملوان بندرانزلی 2 - گل ریحان البرز 1
پارس جنوبی جم 0 - استقلال خوزستان 1

دیدگاه‌ها