کد خبر : 1729612 | 16 دی 1399 ساعت 11:37 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

جیمی کاراگر

لیورپول اگر دفاع وسط نخرد، قهرمانی را نمی‌بیند

جیمی کاراگر با انتقاد از عملکرد بد لیورپول در شکست مقابل ساوتهمپتون مدعی است قرمزهای آنفیلد در صورت عدم جذب یک دفاع وسط امسال قهرمان نخواهند شد.

لیورپول اگر دفاع وسط نخرد، قهرمانی را نمی‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در زمین ساوتهمپتون مقابل این تیم 1-0 شکست خورد. این شکست ضربه سختی به تلاش لیورپولی‌ها در راستای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر بوده و می تواند صدرنشینی فعلی شاگردان کلوپ را با خطر مواجه کند.

 

1559750

 

یورگن کلوپ که در مرکز خط دفاعی تیمش به دلیل مصدومیتهای متعدد با مشکلی بزرگ مواجه است در بازی دیشب از جردن هندرسون در این پست استفاده کرد. جیمی کاراگر از ستاره های سابق لیورپول می گوید قرمزهای آنفیلد اگر دست به خرید یک دفاع وسط نزنند امسال باید به قهرمانی خداحافظی کنند. او همچنین از عملکرد ضعیف لیورپول و به خصوص خط حمله اش در این بازی انتقاد کرد.

 

کاراگر در این باره به اسکای گفت:" اگر لیورپول یک دفاع وسط نخرد به نظر من نمی تواند قهرمان شود. من این را بعد از بازی اورتون که ویرژیل فن دایک مصدوم شد هم گفتم. اینکه کلوپ در این بازی از جردن هندرسون در پست دفاع وسط استفاده کرد روحیه دو دفاعی که می توانند در این پست بازی کنند و روی نیمکت هستند یعنی ریس ویلیامز و ناتانیل فیلیپس را ضعیف تر می کند. هندرسون دفاع وسط نیست. امروز کارش خوب بود ولی این پست او نیست".

 

1559749

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت:" من انتظار داشتم لیورپول بعد از دو عملکرد ضعیف در دو بازی قبلی امروز واکنش خوبی نشان بدهد و جبران کند. ولی ما دوباره عملکرد ضعیفی داشتیم. لیورپول این فصل در بازی های خارج از خانه خیلی ضعیف بوده. درست نیست؟ امروز اصلا شانس صد در صد گلزنی نداشتیم. این به نظر من نگران کننده است. لیورپول این روزها به هیچ وجه آنطور که باید خوب نیست".

 

1559746

 

 

دیدگاه‌ها