کد خبر : 1729617 | 16 دی 1399 ساعت 12:00 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک گل تماشایی که از لیگ دریغ شد(عکس)

مسابقه تیم های فولاد و مس رفسنجان، نتیجه ای تقریبا شگفت آور برای اغلب ناظران رقابت های فوتبال لیگ برتر را در پی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه تیم رفسنجانی در بازی های قبلی نشان داده بود که از خوب های این فصل لیگ برتر فوتبال ایران است اما تصور بر این بود فولاد دوباره در ورزشگاه خانگی یک قربانی جدید خواهد گرفت. با این حال مسی ها با تغییر تاکتیک های مکرر در طول بازی و تعویض های محمد ربیعی در طول 90 دقیقه که منجر به بازی با  3 سیستم متفاوت شد، در نهایت در دقیقه 90+2 گل تساوی را وارد دروازه محسن فروزان کرده و با دست پر از اهواز به شهر خود بازگشتند.


یکی از جالب ترین لحظات این مسابقه در نیمه اول بازی اتفاق افتاد. زمانی که مهرداد رضایی هافبک رفسنجانی ها در دقیقه 21 با یک ضربه تماشایی از فاصله نزدیک به 30 متر تیر عمودی دروازه فولاد را به لرزه درآورد. رضایی که نامش به عنوان اولین سازنده گل تاریخ مس رفسنجان در لیگ برتر به ثبت رسیده است، می توانست یک گل استثنایی را وارد دروازه فروزان کند.

 

1559756

 

1559757


مسی ها که نشان داده اند بازیکنان شوت زنی در اختیار دارند، در امر به ثمر رساندن گل های زیبا نیز بدشانس هستند. سجاد آشوری هم تیمی مهرداد رضایی مشابه این ضربه را از فاصله بیشتر در دیدار پیش فصل مس رفسنجان مقابل پرسپولیس (که با برتری سه بر صفر مسی ها به پایان رسید) نیز به نمایش گذاشته بود که اتفاقا آن توپ نیز از فاصله 45 متری به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرده بود.


این شوت مهرداد رضایی که یادآور شوت مهلک آشوری در بازی با شاگردان گل محمدی بود، می توانست یکی از بهترین گل های این هفته های لیگ برتر فوتبال ایران باشد که با بدشانسی رضایی و مس به نتیجه نرسید اما احتمالا باعث خواهد شد که این هافبک همدانی و سابق تیم های بادران و شهرخودرو با اعتماد به نفس بیشتری به سمت دروازه حریفان شلیک کند.

دیدگاه‌ها