کد خبر : 1729619 | 16 دی 1399 ساعت 12:10 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت چشمگیر احمدزاده در ترکیب فولاد

غیبت دو مهره کلیدی نارنجی‌پوشان فولاد در میانه میدان باعث شد تا عملاً فرصت چندانی در طول 90 دقیقه نصیب شاگردان نکونام نشود و آن‌ها در خانه مقابل حریف تازه لیگ‌برتری شده خود متوقف شوند.

غیبت چشمگیر احمدزاده در ترکیب فولاد

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته در حالی شاگردان جواد نکونام در خانه پذیرای مس رفسنجان بودند که در ترکیب فولادی‌ها نسبت به همیشه، دو غایب مهم به چشم می‌آمد؛ محمد میری و فرشاد احمدزاده دو مهره کلیدی ترکیب فولاد در لیگ بیستم که هم در گلسازی و هم گلزنی نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته‌اند و جواد نکونام نیز در چینش ارنج خود از آن‌ها به عنوان مهره‌های فیکس بهره می‌برد. اما محرومیت آن‌ها باعث شد تا به لحاظ تاکتیکی آرایش خط میانی فولاد دستخوش تغییر شود و برخلاف بازی‌های قبلی موقعیت‌های پی در پی برای خط آتش فولاد ایجاد نشود.

 

چرا که در بازی‌های اخیر نارنجی‌پوشان اهوازی، فرشاد احمدزاده در نقش پلی‌میکر موقعیت‌ساز تیمش بود و خود نیز یکی از بهترین گلزنان فصل فولادی‌ها با دو گل به شمار می‌رود؛ اما غیبت احمدزاده و میری در جدال دیروز با مس باعث شد تا خط حمله این تیم به خوبی تغذیه نشود و دو امتیاز ارزشمند خانگی برای شاگردان نکونام از دست برود.

 

شاگردان نکو هفته آینده در جدالی مهم در اصفهان باید به مصاف سپاهان بروند که بدون‌تردید بازگشت میری و احمدزاده می‌تواند خوش‌خبری بزرگی به کادرفنی فولاد باشد که می‌تواند از این دو هافبک ارزشمند و خلاق و البته آماده خود در تقابل بزرگ با سپاهان بهره ببرد.

دیدگاه‌ها