کد خبر : 1729626 | 16 دی 1399 ساعت 12:21 | 95.2K بازدید | 6 دیدگاه

یحیی در انتظار ظهور شماره 24 جدید پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس خاطراتی خوشی از تقابل پرسپولیس - سپاهان در لیگ برتر دارد.

یحیی در انتظار ظهور شماره 24 جدید پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز در حالی به مصاف سپاهان خواهند رفت که یحیی گل محمدی سرمربی این تیم نیاز ویژه ای به سه امتیاز این بازی برای خروج از فشار ناشی از دو تساوی متوالی شود. اگرچه هواداران پرسپولیس حمایت تمام قدی از یحیی داشته اند اما او به خوبی می‌داند که بازگشت به جمع مدعیان، کوچکترین انتظاری است که همان طرفداران از وی دارند.

 

با این حال گل محمدی خاطرات خوشی از تقابل با سپاهان در لیگ برتر به عنوان سرمربی دارد. او اولین بار هفته بیست و ششم لیگ دوازدهم و در شرایطی مقابل سپاهان قرار گرفت که سه تساوی پیاپی استقلال، فولاد و نفت تهران انتقاداتی را در میان پرسپولیسی ها برانگیخته بود اما قرمزها توانستند با گل دقایق پایانی زنده یاد هادی نوروزی سپاهان را شکست دهند و با همین برد مانع از قهرمانی حریف اصفهانی شوند و روند نامطلوب خود را نیز تمام کنند.

 

آن روز کاپیتان شماره 24 پرسپولیس که در خط حمله حضور داشت، موفق به گلزنی شد. از آن تیم حالا سیدجلال حسینی در ترکیب سرخپوشان باقی مانده و بازوبند کاپیتانی را هم در اختیار دارد و کادرفنی پرسپولیس در انتظار ارائه نقشی ویژه از او در خط دفاعی و همچنین درخشش احمد نوراللهی و امید عالیشاه، کاپیتان های دوم و سوم پرسپولیس در بُعد هجومی است.

 

7 سال بعد پرسپولیس دوباره با هدایت گل محمدی مقابل سپاهان قرار گرفت اما این بار زردپوشان اصلا وارد زمین نشدند تا قرمزها پس از برگزاری مراسم ابتدای بازی، به رختکن بروند و با رای کمیته انضباطی 3-0 برنده شوند؛ حالا باید دید در سومین تقابل لیگ برتری آیا گل محمدی سومین باخت را برای سپاهان رقم می‌زند یا خیر؟

دیدگاه‌ها