کد خبر : 1729633 | 16 دی 1399 ساعت 12:47 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو مقصد غیر منتظره پیش روی هافبک ناکام اینتر

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معروف ایتالیایی مدعی شد مدیر برنامه های کریستین اریکسن با باشگاه های آژاکس و ولورهمپتون مذاکره کرده است.

دو مقصد غیر منتظره پیش روی هافبک ناکام اینتر

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر به شکل رسمی اعلام کرد که کریستین اریکسن بعد از پشت سر گذاشتن یک سال کابوس وار در اینتر در لیست فروش باشگاه ایتالیایی قرار گرفته و می تواند در ژانویه نراتزوری را ترک کند.

 

در چند روز اخیر شایعات زیادی در رابطه با هافبک دانمارکی به گوش رسیده و از تیم های زیادی به عنوان مقصد احتمالی کریستین اریکسن نام برده شده است. حتی اخیراً تایید شد که اینتر با جدایی قرضی این بازیکن نیز موافقت خواهد کرد اما هنوز هیچ چیز قطعی درباره او مشخص نشده است.

 

 

1548148

 

 

در همین ارتباط جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی ادعای جدید و غیرمنتظره ای را در مورد کریستین اریکسن مطرح کرده است. بر این اساس مدیر برنامه های ستاره دانمارکی مذاکرات خود را با دو تیم ولورهمپتون و آژاکس آغاز کرده است و دی مارتزیو مدعی شده که اصلا بعید نیست اریکسن با قراردادی قرضی راهی یکی از این دو تیم شود.

 

گفتنی است که با وجود تمام شایعات در اطراف اریکسن به نظر می‌رسد که همچنان شانس حضور او در پاری سن ژرمن و همکاری دوباره با مائوریسیو پوچتینو بیش از سایر موارد است.

دیدگاه‌ها