کد خبر : 1729636 | 16 دی 1399 ساعت 12:43 | 17.6K بازدید | 13 دیدگاه

الان بگویند پنالتی، فایده‌ای دارد؟

پاکدل: نگذاشتند استقلال را ببریم

مهاجم آلومینیوم معتقد است داوری اجازه نداد تیمش برنده دیدار با استقلال باشد.

پاکدل: نگذاشتند استقلال را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، حامد پاکدل درباره دیدار استقلال و آلومینیوم اظهار کرد: هر دو تیم نمایش خوبی در این مسابقه داشتند؛ ما بازی هجومی را دستور کارمان قرار دادیم و به دنبال گلزنی بودیمغ نه فقط در این بازی، بلکه در هفته‌های قبل هم این کار را کردیم ولی با یک اشتباه سرنوشت بازی عوض شد.

 

او در خصوص برخورد ثانیه‌های ابتدایی مسابقه که در محوطه جریمه استقلال با عارف غلامی داشت، عنوان کرد: داور باید در آن صحنه پنالتی می‌گرفت، اما بخاطر عدم اعلام خطا فشار روی بازیکنان ما زیاد شد و مشخص بود در این شرایط سرنوشت بازی هم تغییر می‌کند.

 

مهاجم آلومینیوم با تاکید بر اینکه ما تبعات عدم اعلام پنالتی را تا آخر بازی حس کردیم، گفت: در نیمه اول کلا بازی در اختیار ما بود و می‌توانستیم با یک نتیجه خوب از زمین بیرون بیاییم، اما نشد و ما با بدشانسی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. در ادامه هم زیر فشار رفتیم و استقلال هم از تک موقعیت‌هایش استفاده کرد و بازی را برد.

 

پاکدل در واکنش به اینکه داور دو پنالتی را به سود آلومینیوم نگرفته است، عنوان کرد: حرکت دیاباته هم یک پنالتی واضح بود ولی خطای هند نگرفت و واقعا این مسئله بر شرایط بازی تاثیر گذاشت؛ وقتی این اتفاقات پشت سر هم می‌اُفتد، چه انتظاری دارید که نتیجه خوب بگیریم؟

 

1559774

 

او با تاکید بر اینکه مشکل اساسی ما مقابل استقلال داوری بود، ابراز کرد: داوری همیشه برای تیم‌های بزرگ است و تیم‌های دیگر دچار فاجعه داوری هستند. ما دو هفته تمرین کردیم، زحمت کشیدیم و خواستیم حق مردم اراک را بگیریم، اما اشتباهات داوری نگذاشت این مهم رقم بخورد. الان هم اگر بگویند پنالتی بود یا نبود، چه فایده‌ای دارد؟ اگر یک داور خوب برای بازی انتخاب می‌کردند، الان اینگونه ما متضرر نمی‌شدیم و می‌توانستیم نتیجه‌ی خیلی خوبی بگیریم چون در نیمه اول کاملا سوار بر بازی بودیم.

 

مهاجم آلومینیوم در مورد دیدار بعدی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: ما باخت به استقلال را به فال نیک می‌گیریم چون موجب می‌شود به خودمان بیاییم و شرایطمان بهتر شود. همه بازی‌ها حکم فینال را دارند و باید دیدار با استقلال را فراموش کنیم و با شرایط خوب ریکاوری را اناجم دهیم. امیدوار هستم در دیدار با ذوب به سه امتیاز برسیم.

دیدگاه‌ها