کد خبر : 1729637 | 16 دی 1399 ساعت 12:45 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

فدراسیون‌نشینان به صنعت نفت آبادان توجه کنند

پورموسوی: کارشناسان واقع‌بینانه‌تر حرف بزنند

سرمربی نفت آبادان بعد از تداوم بالانشینی تیمش در پایان هفته دهم، به گلایه از برخی کارشناسان فنی پرداخت و از آنها خواست انگیزه شاگردانش را کاهش ندهند.

پورموسوی: کارشناسان واقع‌بینانه‌تر حرف بزنند

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در ادامه کسب برد در خانه، اینبار نفت مسجدسلیمان را از پیش رو برداشت و رتبه دوم جدول را از آن خود کرده است. با این حال سرمربی این تیم با تمجید از عملکرد شاگردانش و ابراز خوشنودی بابت شادی هواداران، از برخی حواشی شکل گرفته ابراز گلایه کرد.


 سیدسیروس پورموسوی، سرمربی موفق این فصل نفت آبادان با انتشار پیامی خطاب به بازیکنان، هواداران و برخی منتقدان تیمش گفت: تا پایان فصل راه زیادی داریم .تبریک میگم به بازیکنان با غیرت و با شرف تیمم که امروز دوباره با تمام وجود شان بازی کردند تا پیروز میدان باشند. آنها به عشق هواداران با تمام سختی‌ها کنار می‌آیند تا با کسب سه امتیاز شادی را برای هواداران به ارمغان بیاورند. 

 

1559776

 

سرمربی نفت آبادان در ادامه با اشاره به برخی اتفاقات حاشیه‌ای حول تیمش گفت: می‌خواهم از طرف هواداران‌مان دو گله مطرح کنم اول به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ؛ لطفا به تیم صنعت نفت آبادان توجه بیشتری داشته باشید چون از ابتدا لیگ تاکنون بدلیل اشتباهات سهوی چند امتیاز متضرر شده ایم .یادمان باشد این تیم تنها دل خوشی و دلیل زندگی مردم آبادان است. دوم از همه دوستان خواهش می‌کنم که صبوری کنند و با سخنان شان به هواداران عزیز‌مان ترس و نگرانی ندهند و موجب پریشان حالی آنها نشوند. ما تا پایان فصل راه سخت و دشواری پیش رو داریم و با مطالبی که در تلویزیون یا رادیو عنوان می‌نمایید به مردم احساس نا امیدی و دلسردی ندهید. بگذارید هواداران صنعت نفت خوشحال باشند و از نتایج تیم شان لذت ببرند ما برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم و قبول داریم ما در بخش‌هایی ضعف‌ داریم چون فقط سه ماه ست که در کنار هم هستیم من خواهش می‌کنم کسانی که به‌عنوان کارشناس در تلویزیون یا رادیو صحبت می‌کنند واقع بینانه تر باشند دوستان شما میدانید این تیم جدید و نو است و نیاز به زمان بیشتری دارد لطفا با سخنان تان باعث نگرانی هواداران نشوید. هنوز اول راه هستیم و راه طولانی و دشواری در پیش رو داریم لذا برای موفقیت و سربلندی نام صنعت نفت باید همه در کنار هم و یک سو باشیم.

دیدگاه‌ها